ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

free counters

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2008

Οι Εκόνες μου






Ήσουνα Φώς! έφυγες φώς ! και άφησες φώς !! , εσύ μάννα και πατέρα ...για μένα !!!!

Η γλυκιά παρουσία της μάννας , το απαλό βελούδινο χάδι της , το αγγελικό χαμόγελό της , το άρωμα από τα στήθη της , τη μητρική στοργή της , το θείο βλέμμα της , τη μελωδική φωνή της , τη νοιώθω στις σάρκες μου , όσο περπατάω , αναπνέω και Ζώ!!!!!! Μυρίζομαι την ανάσα της , το χνώτο της , θωπεύτικα και φώλιασα στη θερμή αγκαλιά της . Πιάστηκα από το ευλαβικό χέρι της και άκουσα το χτύπο της καρδιά της . Μέθυσα μέσα στην μητρική αγάπη της !!!! Χάρικα , σκίρτησα , έκλαψα , πόθησα , δάκρυσα, νοστάλγησα , αναστέναξα , παραμίλησα , προσευχήθηκα . Είδα τη μάνα μου σε έκταση . Την είδα αναστημένη να με αγκαλιάζει . Βούρκωσαν τα μάτια μου ! Γλύκανε η ψυχή μου ! Την είδα πεθαμένη ! Άχ γιατί ? . Που είσαι μάνα θα σε βρώ ....γιατί εκεί κάποτε θα ρθώ κι΄εγώ !!!! Σ΄αγαπώ.......!Κι΄οφείλω να σ΄αγαπώ ....! Ότι γεννιέται πεθαίνει , μόνοι μας γενιώμαστε , και μόνοι μας πεθαίνουμε ...! sns Arfara , 2008 .-

http://www.youtube.com/watch?v=VemZh1N0P4w&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=6b7d_gyrK0A&feature=related







Posted by Picasa
~ ** ~

videoΕΚΔΡΟΜΗ στην ΗΠΕΙΡΟ 2008 .- ~*** Σάββατο, 5 Ιούλιος 2008 Χρονοπαγίδες... Σύμφωνα με πρόβλεψη της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας του Αϊνστάιν δυνατόν να υπάρχουν στο σύμπαν, λόγω της ανώμαλης διαμόρφωσης του βαρυτικού πεδίου, τόποι όπου εισερχόμενος κάποιος μπορεί να γυρίσει πίσω στο χρόνο. Έτσι παρελθόν παρόν και μέλλον θεωρητικά θα μπορούσαν να συνυπάρξουν ας πούμε στο "τώρα". Το όνομά τους: Χρονοπαγίδες... Καλή δυνατότητα αν σκεφτεί κανείς ότι θα μπορούσαμε να είχαμε απαλλάξει την ανθρωπότητα από πολλά δεινά. Μπαίνεις στη χρονοπαγίδα ,σκοτώνεις το Χίτλερ , γυρίζεις πίσω στο τώρα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Γιατί άλλη λύση δεν βλέπω για να τελειώνουν τα δεινά του κοσμάκι από τον κάθε λογής κρετίνο που επιθυμεί την εξουσία. Μα λέει, πως χαζοί ήταν; Εδώ κυβέρνησαν λαούς, έφτιαξαν στρατούς κυριάρχησαν στον κόσμο, εξεστράτευσαν, έστειλαν κάτι εκατοντάδες εκατομμυρίων στον τάφο. Άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ παρά μονάχα πως η διακυβέρνηση αυτού του κόσμου βασίζεται στην ειδολωλατρεία των συμβόλων και στους λογικούς ανθρώπους. Γιατί το σύμβολο αναφέρεται στο συναίσθημα και ως τέτοιο ο λογικός άνθρωπος το αποτάσσει όταν πρόκειται για την ανάληψη της εξουσίας από αυτόν. Για σκέψου ,σου λέει, εγώ δεν μπορώ καλά καλά να ορίσω και να προβλέψω τον ευατό μου θα πάω να ορίσω και τις τύχες των άλλων; Ίσως κάποιος πραγματικά σπουδαίος να μπορεί να κυβερνήσει δίκαια. Εγώ μένω ευχαριστημένος με αυτά που έχω, με τη χαρά της οικογενείας μου. Δεν θέλω δόξες και τιμές. Ίσως κάποιος άλλος να μπορέσει να αναλάβει για να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Την ώρα που ο λογικός σκέφτεται έτσι, κάποιος άλλος επαγγελόμενος τη σωτηρία του κόσμου σηκώνει τά σύμβολά του στον αέρα, άλλοτε ως Παξ Ρομάνα,άλλοτε ως ισλαμική αυτοκρατορία, άλλοτε ως Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμνανικού Έθνους, άλλοτε ως Κοκινσταντόρες, άλλοτε ως Μεγάλη Βρετανία, άλλοτε ως Οθωμανική Αυτοκρατορία,άλλοτε ως Αυτοκρατορία της Αγίας Ρωσίας, άλλοτε ως Σοβιετική ένωση, άλλοτε ως Τρίτο Ράιχ , άλλοτε ως Παξ Αμερικάνα. Και αν τα παραδείγματα είναι χονδροειδή , με όμοιο τρόπο θα μπορούσαμε να εκφραστούμε για τον κάθε υποψήφιο που θέλει να αποφασίζει για εμάς χωρίς εμάς όσο χαμηλα ή υψηλά διεκδικεί. Όλοι φιλοδοξούν να τιμωρήσουν το κακό και το καλό να βασιλέψει στον κόσμο με τα κολτ τους να καπνίζουν και το αστέρι του νόμου να λάμπει μπρος από το ματωμένο ηλιοβασίλεμμα του Τέξας. Έτσι γράφει η Ιστορία. Πάντοτε νικά ο καλός. Και αν δεν έχει μπει η ανθρωπότητα σε χρονοπαγήδες και αν δεν έχει γυρίσει πίσω και πίσω ξανά και ξανά στο χρόνο, γράφοντας και ξαναγράφοντας με το αίμα του μίσους των συμβόλων τις λαμπρές ιστορίες των ξεδιάντροπων κρετίνων απογόνων του Κάιν, που θέλουν να κυβερνούν την ανάγκη των λογικών απογόνων του Σήθ. Καλά θα μου πείς ρε φίλε, κανένας δηλαδή να μην κυβερνήσει; Το ξέρεις ότι τότε θα γίνει αναρχία και ότι ο καθένας θα μπορεί να κάνει ότι θέλει; Ζούγκλα θέλεις να γίνουμε; Για να σου απαντήσω απλά: την απόλιξη μιας τέτοιας κατάστασης βιώνει η ανθρωπότητα μόνο που τα παραμύθια που σου δίδαξαν στα σχολειά τους μένουν ως δήθεν περιγραφή των γεγονότων, ενώ η δική σου εμπειρία παρόλου που θα προσπαθήσεις να τη διαδάξεις στα παιδιά σου θα χαθεί. Αν πάντος έχεις να δώσει κάτι στα παιδιά σου αυτό ας είναι μόνο ή αγάπη μόνο αυτή μπορεί να νικήσει τα καταραμένα σύμβολά τους. Αν πάντος εύρησκα κάπου μια χρονοπαγήδα θα τους έβαζα μισούς μέσα και μίσους έξω από αυτή. Ώστε η μισή να πάνε πίσω στο παρελθόν και οι άλλοι μισοί να μείνουν στο παρόν. Θα έστελαν στο παρελθόν τα προσωπά τους και θα κρατούσα εδώ το χαμόγελό τους έστω και ψεύτικο, θα έστελαν στο παρελθόν τα μισα γεννητικά τους όργανα ώστε να μην αφήσουν άλλους απογόνους, θα έστελνα το μισό τους εγκέγαλο στο παρελθόν θα κρατούσα έδώ το κομμάτι που είναι υπεύθυνο για την αγάπη και για τη συμπόνια. -Προτείνω χρονοπαγήδες λοιπόν. Ζευγαράς Δημήτριος.

video*ΑΝΑΠΛΑΣΗ τοποθεσίας Μάτια- Πηγές ΠΑΜΙΣΟΥ Ποταμού στο ΑΓΙΟ ΦΛΩΡΟ - ΑΡΦΑΡΩΝ 2008.-

video* Συνέχια Βίντεοσκόπιση αριθμ. 2 ,στις πηγές , δίπλα στα Μάτια , κάτω από το εξωχικό κεντρο ¨"ΠΑΜΙΣΟΣ" στο όμορφο Άγιο Φλώρο Αρφαρών . Ιουλιος - 2008 . sns.-

video* Στις όμορφες πηγές του ΑΓΙΟΥ Φλώρου Αρφαρών.- 2008 Ιούλιος - sns.-

video~ Ερασιτεχνική βιντεοσκόπιση των πηγών του Αγίου Φλώρου Αρφαρών .- Iούλιος - 2008 .- sns arfara .-
Καθυστερήσεις στην ανοιχτή γραμμή για παιδιά (116)
Oι γονείς και τα παιδιά πρέπει να είναι σε θέση να καλούν τηλεφωνικά σε βοήθεια, γρήγορα και δωρεάν, όταν ταξιδεύουν στην ΕΕ. Το 2007, μόνο στην Αγγλία και στο Βέλγιο, αναφέρθηκαν περισσότερες από 7500 εξαφανίσεις παιδιών (www.missingchildreneurope.eu). Η ευαισθησία του κοινού για την ασφάλεια των παιδιών αυξήθηκε από περιστατικά όπως η εξαφάνιση της Madeleine McCann στην Πορτογαλία. Η Επιτροπή ανέλαβε δράση το 2007, δεσμεύοντας, σε εθνικό επίπεδο, εξαψήφιους αριθμούς που αρχίζουν από 116 για ανοιχτές γραμμές σε κρούσματα εξαφάνισης παιδιών (116000) και για τηλεφωνικές γραμμές βοήθειας (116111), μέσω των οποίων τα παιδιά μπορούν να ζητήσουν βοήθεια. Ωστόσο, από πρόσφατη έρευνα σε κοινοτική κλίμακα προέκυψε ότι μόνο μια μειοψηφία κρατών μελών έχουν εκχωρήσει τους εν λόγω αριθμούς σε παρόχους υπηρεσιών: 7 για τον αριθμό 116000 και 10 για τον 116111. Η Επιτροπή κάλεσε τα κράτη μέλη να επισπεύσουν την καθιέρωση των αριθμών αυτών. Βάσει της κοινοτικής νομοθεσίας, τα κράτη μέλη δεν είναι υποχρεωμένα να εκχωρήσουν τους αριθμούς, πρέπει όμως να τους δεσμεύσουν και να ενημερώσουν το κοινό και τους παρόχους ότι είναι διαθέσιμοι. Η έρευνα κατέγραψε λίγες μόνο προσπάθειες εκ μέρους των κρατών μελών για γνωστοποίηση των διαθέσιμων αριθμών, με αποτέλεσμα καθυστέρηση στην υλοποίησή τους.-
**


videoΣτο βάλτο του Αγίου Φλώρου Αρφαρών , το φθινόπωρο του 2008 , απολαμβάνοντας την φύση ...χαρά θεού ....γαλίνη ....ηρεμία ...ξεκούραση ... !!!!!! sns arfara ,2008 .-

videoΧορεύοντας στη γιορτή του κάστανου, στην Αμπελιώνα του Δήμου Είρας , Ν. Μεσσηνίας Σα, 25-10-2008 . Μια όμορφη παρέα από Αρφασρά , Μελιγαλά ,Κ. Μέλπεια ,Κεντρικό , Μαυρομμάτι , Σκάλα , κ.λ.π. - sns arfara , 2008 .-

videoΑπό την επίσκεψη , στην Ι.΄Μονή της Αγίας Μαρίνας στο Σοφικό Κορινθίας ,γυναικεία μονή που πορεύεται με το παλιό ημερολόγιο ... Οκτώμβριος ,2008 . sns arfara ,2008 .-
Βατοπαίδι
#fullpost{display:inline;}
Τ' Αγιορείτικο φουσάτο το φουσάτο το μουσάτο, έφερε τ' απάνω κάτω με φιρμάνι Σουλτανάτο. Δηλαδή καπετανάτο είχε κάνει πάνω- κάτω το ασκέρι το μουσάτο. Με ηγούμενο βαρβάτο στο κελί του το χλιδάτο, -ξέρω έλεγε τι πράττω το παγκάρι να είν' γεμάτο. Πήρε όλο το κράτος κάτω στη΄΄ καιόμενη τη βάτο΄΄ και τους βάτεψε τον πάτο. http://kastrinos.pblogs.gr/,
** Sto ODONTIATRIO , 2008 .- VIDEO 0 .-


video


** video 1 , Lakonia , 2008.- stin Iera moni ton agion tessarakonta martyron ,.-




video


** video 2 , ( 10) ., taygetos - lakonia , 2008 .- Ηθηκόν είναι , ότι είναι νόμιμον.-




video


*** video 3 , (11) ,2008. , Lakonia , taygetos. PROS SPARTI .- Eντός του τουριστικού λεωφορείου .-



video


*** video 4 (12) Lakonia , DIASXIZONTAS TON TAYGETO , 2008.-


** Arfara , agioi theodoroi eklisia .-




video


** Agioi Saranta , Sparti , Lakonias , 2008 .- video 5 , ( 13 ) .-




video


***




** Η ΙΣΤΟΡΙΑ ,,,ΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ....
Εισαγωγή

"Τα ρεμπέτικα τραγούδια είναι μικρά απλά τραγούδια που τραγουδούν απλοί άνθρωποι. ...είναι στο βάθος μάλλον κοινωνικού περιεχομένου τραγούδια." γράφει ο Ηλίας Πετρόπουλος στο βιβλίο του "Ρεμπέτικα τραγούδια".

Η ιστορία του ρεμπέτικου τραγουδιού είναι αξιοπρόσεχτη από το γεγονός και μόνο ότι διαδραματίζεται σε τόσο στενό χρονικό διάστημα (περίπου 30-40 χρόνια) και ταυτόχρονα όμως έχει τόση μεγάλη επίδραση στην εξέλιξη του Ελληνικού τραγουδιού. Ίσως τελικά να αποτελεί τον "συνδετικό κρίκο" της μουσικής του 19ου και 20ου αιώνα στην Ελλάδα.

Πολλοί και διάφοροι παράγοντες συνέβαλλαν στην δημιουργία του ρεμπέτικου αλλά και στην διαμόρφωση του κατά την διάρκεια της μικρής "ζωής" του. Τα δημοτικά τραγούδια , η Βυζαντινή και Βαλκανική μουσική , η Τούρκικη και ανατολίτικη μουσική αλλά και άλλοι, κοινωνικού περιεχομένου παράγοντες, όπως ο τρόπος ζωής (τεκέδες, φυλακές , παρανομία) και μεγάλα ιστορικά γεγονότα (καταστροφή της Σμύρνης το 22 και το κύμα της προσφυγιάς, η βιομηχανική επανάσταση και η άνοδος -και αργότερα κάθοδος- της αστικής τάξης, οι διάφοροι πόλεμοι -1897, Β' παγκόσμιος, εμφύλιος-) διαμόρφωσαν εκτός των άλλων και την ρεμπέτικη μουσική.

Οι 3 περίοδοι του ρεμπέτικου

Πολλοί μελετητές και ιστορικοί χωρίζουν το ρεμπέτικο τραγούδι σε 3 περιόδους. Ο διαχωρισμός αυτός έχει μεγάλη σημασία για την κατανόηση του ρεμπέτικου γιατί κατά κάποιο τρόπο ακολουθεί την ιστορία της Ελλάδας και τα γεγονότα που συνέβησαν τότε. Έτσι χονδρικά το ρεμπέτικο τραγούδι χωρίζεται σε τρεις δεκαετίες (1922-1932, 1932-1942 και 1942-1952).

-Στην πρώτη δεκαετία κυριαρχεί το Σμυρναίικο και ανατολίτικο στυλ στο ρεμπέτικο τραγούδι. Η καταστροφή της Σμύρνης και η προσφυγιά από την Μικρά Ασία εμπλουτίζουν το Ελληνικό τραγούδι με αμανέδες, ταξίμια, Σμυρνιές τραγουδίστριες και ανατολίτικα όργανα ( σάζι, σαντούρι, ούτι, κανονάκι). Τα καφέ-αμάν γίνονται κύριος φορέας αυτής της μουσικής και αρχίζουν οι πρώτες γραμμοφωνήσεις τραγουδιών (στην Αμερική ήδη από το 1910).

-Στην δεύτερη δεκαετία έχουμε την αυθεντικότερη έκφραση του ρεμπέτικου τραγουδιού από τους μάγκες των μεγάλων αστικών κέντρων και την αντικατάσταση των ανατολίτικων οργάνων με μπουζούκι, μπαγλαμά και κιθάρα. Την εποχή αυτή (30-40) η ρεμπέτικη μουσική αποτελεί τρόπο ζωής για τους ανθρώπους του περιθωρίου, της φτώχιας , τους αδικημένους από την κοινωνία, τους ναρκομανείς, τους φυλακισμένους.

-Στην τρίτη δεκαετία αλλάζει το στυλ των τραγουδιών και κάνουν την εμφάνισή τους οι μουσικές ιδιοφυίες της εποχής (Τσιτσάνης, Χιώτης, Μητσάκης και άλλοι). Η μουσική γίνεται περισσότερο πολύπλοκη και δυσκολόπαιχτη. Είναι μια δύσκολη εποχή για τον Ελληνικό λαό.-
*** Πριν το ρεμπέτικο, η αρχή...

Είναι φανερό ότι το ρεμπέτικο τραγούδι δεν εμφανίστηκε από την μια στιγμή στην άλλη, αλλά μια σειρά παραγόντων, οι οποίοι έχουν πολύ παλαιότερες ρίζες, βοήθησαν στη δημιουργία του. Τι συνέβαινε στην Ελλάδα πριν την "εμφάνιση" του ρεμπέτικου;

Μετά την επανάσταση του 1821 δημιουργείται το 1829 το πρώτο ανεξάρτητο Ελληνικό κράτος που περιλαμβάνει μόνο την στερεά Ελλάδα, την Πελοπόννησο και τις Κυκλάδες. Ωστόσο, οι Έλληνες κατοικούν και σε άλλες περιοχές όπως Μακεδονία, Δωδεκάνησα, Μικρά Ασία. Το 1833-1863 κατά την περίοδο της Βασιλείας του Όθωνα αναπτύσσεται η Σύρος και γίνεται κέντρο εμπορικών ανταλλαγών. Αργότερα την δεκαετία του 1870-1880 αναπτύσσεται ο Πειραιάς. Η ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά συμπίπτει με την βιομηχανική επανάσταση στην Ελλάδα, η οποία, βέβαια, ποτέ δεν έφτασε τα επίπεδα της Ευρώπης. Έτσι αρχίζει μια εποχή εμπορίου και αστικοποίησης. Από το 1890 έως τις αρχές του 20ου αιώνα πραγματοποιείται ένα κύμα μετανάστευσης προς την Αμερική. Οι Έλληνες της Αμερικής θα είναι αυτοί που θα ηχογραφήσουν για πρώτη φορά Ελληνικά τραγούδια (1910-1934) και μάλιστα ,όπως υποστηρίζουν πολλοί, τα τραγούδια αυτά ήταν πολύ παλαιότερα. Ηχογραφούν Σμυρναίικα , δημοτικά και ρεμπέτικα τραγούδια, τα οποία μέχρι τότε υπήρχαν μόνο ως τραγούδια γραμμένα από αγνώστους , μες τις φυλακές ή τους τεκέδες και είχαν διαδοθεί από στόμα σε στόμα. Ο Καρκαβίτσας αναφέρει στίχους τραγουδιών από την φυλακή στο Παλαμήδι το 1880!.

Τα τραγούδια λοιπόν που δημιουργούνται στο τέλος του 19ου και αρχές 20ου αιώνα, είναι τραγούδια των κατώτερων κοινωνικών ομάδων των μεγάλων αστικών κέντρων-λιμανιών (Σμύρνη, Κωνσταντινούπολη , Θεσσαλονίκη , Πειραιάς). Μέσα σε αυτήν την αστικοποίηση, και την εισβολή των δυτικών συμφερόντων στον Ελληνικό χώρο, αναπτύσσεται το ρεμπέτικο τραγούδι από τους απλούς ανθρώπους των πόλεων, φτωχούς, κοινωνικά αδικημένους , φυλακισμένους, παράνομους και ανθρώπους του "περιθωρίου". Μια ομάδα τέτοιων ανθρώπων ήταν και οι κουτσαβάκηδες που έδρασαν στου Ψυρρή από το 1867-1897 που όμως τους εξόντωσε ο Μπαϊρακτάρης. Οι κουτσαβάκηδες , όπως και άλλοι άνθρωποι του υποκόσμου ,που χαρακτηρίζονταν ως μάγκες ,βλάμηδες, τσίφτηδες , αλάνια και ρεμπέτες, είχαν αναπτύξει ένα δικό του τρόπο ζωής (αργκό, τραγούδια , συνήθειες , ενδιαφέροντα) που δεν συμβάδιζε με τον νέο αστικό τρόπο ζωής, που εισήγαγε η νέα ανερχόμενη αστική τάξη. Από αυτή την ομάδα ανθρώπων με τον εναλλακτικό τρόπο ζωής γεννήθηκε το ρεμπέτικο τραγούδι.

Μετά τους βαλκανικούς πολέμους (1912-13) και τον Α' Παγκόσμιο πόλεμο (1917) , το πιο συνταραχτικό γεγονός που επηρέασε βαθειά το ρεμπέτικο τραγούδι ήταν η καταστροφή της Σμύρνης (1922) και η ανταλλαγή των πληθυσμών. Οι Μικρασιάτες μουσικοί διαδίδουν την λαϊκή μουσική της Σμύρνης και της Πόλης (Σμυρναίικο) και αρχίζει η μίξη των δύο ειδών μουσικής , δηλαδή του Σμυρναίικου και τραγουδιού των ρεμπετών (μουρμούρικο, της φυλακής, του τεκέ, μάγκικο, μποέμικο). Τα καφέ-αμάν ενώ υπήρχαν ήδη από το 1900, τώρα μεσουρανούν και διαδίδουν τον τρόπο αυτό διασκέδασης με το ρεμπέτικο τραγούδι. Συνθέτες της εποχής εκείνης : ο Δραγάτσης, ο Καρίπης ,ο Σεμσής, ο Τούντας ο Γιοβάν Τσαούς , ο Πωλ, και ερμηνευτές : η Ρόζα Εσκενάζη, η Ρίτα Αμπατζή, η Μαρίκα Παπαγκίκα, ο Αντώνης Νταλγκάς, ο Νούρος. Αν και οι πρώτες ηχογραφήσεις τραγουδιών είχαν ξεκινήσει στο εξωτερικό από το 1907-1910, οι οργανωμένες ηχογραφήσεις στην Ελλάδα με την συμμετοχή μεγάλων δισκογραφικών εταιριών γίνονται μετά το 1931.-STAMOS ARFARA 2008.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: