ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

free counters

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

VIDEO- ΕΙΚΟΝΕΣ.- ΣΧΟΛΙΑ - ΑΣΤΕΙΑ.-

* http://media.salemwebnetwork.com/crosscards/wallpapers/cc_wall12082_1440.jpg ,
XRONIA POLLA SE OLOYS MAS με πολύ ΥΓΕΙΑ & Αγάπη- Ανθρωπιά .-








** Πατέρα μου εσύ !!!, πρέπει να ξέρεις μέσα στη ζωή μου ήσουνα η αναπνοή μου!!! ,...΄΄ησουνα και είσαι το στήριγμα μέσα στη ζωή μου ! Είσαι στ΄αλήθεια η σκέπη του σπιτιού μου ,... κι΄αντιγραφή και για του δικού μου ...!! Άν η μάνα μου είναι η δροσερή πηγή !, εσύ πατέρα μου είσαι μια φλόγα της ζωής , μια δυνατή βροντή , μέσα στη δικιά μας αναπνοή ...Να ξέρεις πως σ΄αγαπώ κι΄εσένανε πάρα πολύ !!















Ήσουνα Φώς! έφυγες φώς ! και άφησες φώς !! , εσύ μάννα και πατέρα ...για μένα !!!!Η γλυκιά παρουσία της μάννας , το απαλό βελούδινο χάδι της , το αγγελικό χαμόγελό της , το άρωμα από τα στήθη της , τη μητρική στοργή της , το θείο βλέμμα της , τη μελωδική φωνή της , τη νοιώθω στις σάρκες μου , όσο περπατάω , αναπνέω και Ζώ!!!!!! Μυρίζομαι την ανάσα της , το χνώτο της , θωπεύτικα και φώλιασα στη θερμή αγκαλιά της . Πιάστηκα από το ευλαβικό χέρι της και άκουσα το χτύπο της καρδιά της . Μέθυσα μέσα στην μητρική αγάπη της !!!! Χάρικα , σκίρτησα , έκλαψα , πόθησα , δάκρυσα, νοστάλγησα , αναστέναξα , παραμίλησα , προσευχήθηκα . Είδα τη μάνα μου σε έκταση . Την είδα αναστημένη να με αγκαλιάζει . Βούρκωσαν τα μάτια μου ! Γλύκανε η ψυχή μου ! Την είδα πεθαμένη ! Άχ γιατί ? . Που είσαι μάνα θα σε βρώ ....γιατί εκεί κάποτε θα ρθώ κι΄εγώ !!!! Σ΄αγαπώ.......!Κι΄οφείλω να σ΄αγαπώ ....! Ότι γεννιέται πεθαίνει , μόνοι μας γενιώμαστε , και μόνοι μας πεθαίνουμε ...! sns Arfara , 2008 .-













http://www.youtube.com/watch?v=6b7d_gyrK0A&feature=related ΠΟΤΑΜΟΣ ΠΑΜΙΣΟΣ από τον Αγιο Φλώρο , ξεκινώντας η πορεία των νερών του ποταμού προσ τον Μεσσηνιακό κόλπο. 2008 Ιούλιος , sns arfara.-
ΑΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ -ΑΡΦΑΡΩΝ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 2008- Ιούλιος .- sns arfara.-
ΠΑΜΙΣΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ στις πηγές του Αγίου Φλώρου , Ιούλιος 2008.-
ΠΗΓΕΣ ΑΓΙΟΥ ΦΛΩΡΟΥ ,στον πλατανο .- sns . arfara Ιούλιος 2008.-
**~ ΙΟΥΛΙΟΣ 6 2008 .- ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ !!!!....Κάτωθεν .. !!!. sns.arfara.- ~ http://www.blogger.com/posts.g?blogID=6910645553969710540 , .













** ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!Άνωθεν ..!!
** Στο ΣΟΥΛΙ - ΑΓΙΟΣ ΔΟΝΑΤΙΟΣ Υψόμετρος 1650 μέτρα +. 2008.- Μια παρέα από του Μελιγαλά - Μεσσηνίας.- ** ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΕΣ εν δράση από τον Σταμάτη sns ARFARA-MESSINIAS 2008.-

















Posted by Picasa
~*









~&** 2-7-2008 Από Αρτα προς την Παραμυθιά , ΖΆΛΟΓΓΟ , Γλυκί και στην συνέχεια στα χωριά του ΣΟΥΛΙΟΥ , ΚΑΙ στον Αγιο Δονάτιο -Σουλίου σε υψόμετρο πλέον των 1650 μέτρων , μια καταπληκτική εκδομή- διαδρομή της τριήμερης εκδρομής με το Davila tours από το Μελιγαλά -Μεσσηνίας.-
~** Σάββατο, 5 Ιούλιος 2008
Εθνικά υπερήφανος
Ένοιωσα περηφάνια
που βάλαμε το "βέτο"
και παραγγείλαν κατα κει
καφέ πικρό και σκέτο

πώς να το κρύψομεν λοιπόν
είμαστε Μακεδόνες,
με βούλα μα κι απόδειξη
απ τους παλιούς αιώνες

Αν θέλουν οι γειτόνοι μας
ας πάνε στη Βεργίνα,
ν ανοίξουνε τα μάτια τους
και ν' ανακρούσουν πρύμνα

ακούστε φίλοι Σκορπιανοί
είσαστε σκέτοι Σλάβοι,
πείτε το "Βούλγαροι" μωρέ
είτε και "Γιουγκοσλάβοι"

όμως δεν φταίτε σεις θαρρώ
ο Τίτο σας τα φταίει,
και κάτι ¨ατσίδες¨ απο δώ
π αφήσαν να το λέει

κάτι φρυδάτοι ξακουστοί
αλλά κι αΕΡΕτζήδες,
που επιτρέψαν τ' όνομα
στους κεί κομιτατζήδες

όμως εμείς σας νοιώθουμε
κι η Ντόρα πάνω απ όλα,
γι αυτό θ ασφαλτοστρώσουμε
τζάμπα όλη τη χώρα

αρκεί που θα επιτρέψετε
αυτό που μας ανήκει,
να το ψελλίζουμε κρυφά
όταν ο Μπούς θα λείπει

Μακεδονία αθάνατη
του Αλεξάνδρου η χώρα,
που έχεις για εκπρόσωπο
την Ντόρα με τα δώρα

Όσο για σας πυρόπληκτοι
Ευρούδια δεν θα δείτε,
μόνο αν μετοικίσετε
στα Σκόπια θα τα βρείτε

εκεί θα πάει ο παράς
στους Βορειομακεδόνες,
κι όσο για σας αυτόχθονες
αρπάξτε τις σφεντόνες

πετάξτε κόκκινα αυγά
και πείτε τους "Ανέστη",
και ρίξτε απ το θρόνο του
κάθε ραγιά και χέστη .=-
marakos
***


&~ .

*** Η γυναίκα μου μού πρότεινε να βγω με άλλη γυναίκα.
ʽΓνωρίζεις πολύ καλά πως την αγαπάςʼ μου είπε μια μέρα ξαφνιάζοντάς με.
ʽΗ ζωή είναι πολύ σύντομη, αφιέρωσέ της χρόνο.ʼ
ʽΜα εγώ ΕΣΕΝΑ αγαπώʼ της είπα έντονα.
ʽΤο ξέρω. Εξίσου όμως αγαπάς κι εκείνη.ʼ
Η άλλη γυναίκα, την οποία η γυναίκα μου ήθελε να επισκεφθώ, ήταν η μητέρα μου, χήρα εδώ και χρόνια. Όμως οι απαιτήσεις της δουλειάς και των παιδιών με ανάγκαζαν να την επισκέπτομαι αραιά και που.ʼ
Εκείνο το βράδυ της τηλεφώνησα και την προσκάλεσα έξω σε δείπνο και μετά για κινηματογράφο.
ʽΤι συμβαίνει; Είσαι καλά;ʼ με ρώτησε.
Η μητέρα μου είναι από τους ανθρώπους που εκλαμβάνει ένα νυχτερινό τηλεφώνημα ή μια αναπάντεχη πρόσκληση ως αρχή κακών μαντάτων.
ʽΝόμιζα πως θα ήταν καλή ιδέα να περνούσαμε λίγο χρόνο μαζίʼ της απάντησα. ʽΟι δυο μας μόνοι… Τί λες;ʼ
Σκέφθηκε λιγάκι και απάντησε: ʽΘα το ήθελα πολύ.ʼ
Εκείνη την Παρασκευή, καθώς οδηγούσα μετά το γραφείο για να πάω να την πάρω, αισθανόμουν περίεργα. Ήταν ο εκνευρισμός που προηγείται ενός ραντεβού… Και πώς τα φέρνει η ζωή, όταν έφθασα στο σπίτι της, παρατήρησα πως και η ίδια ήταν φοβερά συγκινημένη!
Με περίμενε στην πόρτα φορώντας το παλιό καλό παλτό της, είχε περιποιηθεί τα μαλλιά της και ήταν ντυμένη με το φόρεμα με το οποίο είχε εορτάσει την τελευταία επέτειο του γάμου της. Το πρόσωπό της χαμογελούσε, ακτινοβολούσε φως, όπως το πρόσωπο ενός αγγέλου.
ʽΕίπα στις φίλες μου ότι θα βγω με το γιο μου και όλες τους συγκινήθηκανʼ μου είπε καθώς έμπαινε στο αυτοκίνητό μου. ʽΔεν μπορούν να περιμένουν μέχρι αύριο για να μάθουν τα πάντα για τη βραδυνή έξοδό μας.ʼ
Πήγαμε σε ένα εστιατόριο όχι από τα καλά, αλλά με ζεστή ατμόσφαιρα. Η μητέρα μου με έπιασε από το μπράτσο σαν να ήταν ΄Η Πρώτη Κυρία της χώρας.΄
Μόλις καθήσαμε, έπρεπε εγώ να της διαβάσω τον κατάλογο με τα φαγητά. Το μόνο που ΄έπιαναν΄ τα μάτια της ήταν κάτι μεγάλες φιγούρες.
Μόλις έφθασα στη μέση του καταλόγου, σήκωσα το πρόσωπό μου. Η μαμά μου καθόταν στην άλλη άκρη του τραπεζιού και με χάζευε. Ένα νοσταλγικό χαμόγελο πέρασε από τα χείλη της.
ʽΕγώ ήμουν αυτή που σου διάβαζε τον κατάλογο, όταν ήσουν μικρός, θυμάσαι;ʼ
ʽΉρθε η ώρα, λοιπόν, να ξεκουραστείς και να μου επιτρέψεις να σου ανταποδώσω τη χάρηʼ απάντησα.
Κατά τη διάρκεια του γεύματος είχαμε μια ευχάριστη συζήτηση, τίποτα το εξαιρετικό, απλά το πώς περνάει ο καθένας μας κάθε μέρα.
Μιλούσαμε για ώρες, που τελικά χάσαμε την ταινία στον κινηματογράφο.
ʽΘα βγω μαζί σου την επόμενη φορά, αν μου επιτρέψεις να κάνω εγώ την πρότασηʼ μου είπε η μητέρα μου καθώς την επέστρεφα στο σπίτι. Την φίλησα, την αγκάλιασα.
ʽΠώς πήγε το ραντεβού;ʼ θέλησε να μάθει η γυναίκα μου μόλις μπήκα στο σπίτι εκείνο το βράδυ.
ʽΠολύ όμορφα, σ΄ευχαριστώ. Περισσότερο κι απ΄ό,τι περίμενα.ʼ της απάντησα.
Μερικές μέρες αργότερα η μητέρα μου ΄έφυγε΄ από ανακοπή της καρδιάς. Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα, δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα.
Λίγο καιρό μετά, έλαβα έναν φακέλο από το εστιατόριο όπου είχαμε δειπνήσει η μητέρα μου κι εγώ. Μέσα είχε ένα σημείωμα που έγραφε:
ʽΤο δείπνο είναι προπληρωμένο. Ήμουν σχεδόν βέβαιη πως δεν θα μπορούσα να παρευρεθώ, κι έτσι πλήρωσα για δύο άτομα, για σένα και τη σύζυγό σου. Δεν θα μπορέσεις ποτέ σου να αισθανθείς τί σήμαινε εκείνη η βραδιά για μένα. Σε αγαπώ!ʼ
Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα τη σπουδαιότητα του να είχα πει εγκαίρως ʽΣΕ ΑΓΑΠΩʼ.
Συνειδητοποίησα ακόμη τη σπουδαιότητα του να δίνουμε στους αγαπημένους μας το χρόνο που τους αξίζει. Τίποτα στη ζωή δεν είναι και δεν θα είναι πιο σημαντικό από την οικογένεια σου. Αφιέρωσε χρόνο σ΄αυτούς που αγαπάς, γιατί αυτοί δεν μπορούν να περιμένουν.
Εάν ζει η μητέρα σου
………. Απόλαυσε τη στιγμή.
Εάν δεν ζει
…………………….. Να τη θυμάσαι.
Εάν έχεις μητέρα
……………. Προώθησε αυτό το μήνυμα.
Αμέσως θα κάνεις κάποιον να αισθανθεί κάτι για κάποια που ξέχασε, για αυτό το υπέροχο ον που αποκαλείται… ΜΗΤΕΡΑ!
Και να θυμάσαι πάντοτε:
Ο χρόνος ποτέ δεν συγχωρεί!
Ούτε μπορεί να γυρίσει πίσω.
27 Ιουλίου
λογια αγαπης
*** Λόγια αγάπης...
* 'Όταν με χρόνια με καιρούς θα σβήσει το όνομα μου, θα μείνουν για ενθύμιο τούτα τα γράμματα μου. Να σου θυμίζουν τις στιγμές, της πλήρης ευτυχίας και τις αξέχαστες στιγμές, αυτής της ηλικίας. Για να κοιτάζεις κάποτε στα μαλλιά σου χιόνια, γιατί γοργά διαβήκανε τα παιδικά σου χρόνια.
Χωρίς να βάλω υπογραφή γνωρίζεις ποιος σου γράφει. Αυτός που πάντα σ' αγαπά και δεν θα σε ξεχάσει.
* Η αγάπη είναι δικαίωμα του καθενός, κανείς όμως δεν μπορεί να σου τη στερήσει, θέλει όμως προσοχή! Γι' αυτό αγάπα ότι αξίζει! Μόνο πρόσεχε ότι αξίζει πονάει...!
* Αγάπη, αγάπη, αγάπη μια λέξη που πολλοί άνθρωποι λένε τόσο απλά χωρίς να ξέρουν τι πραγματικά είναι. Ψάχνουν να βρουν ένα συναίσθημα τόσο δυνατό και τόσο αληθινό μέσα στο μίσος και στην κακία των ανθρώπων που δεν ερωτεύτηκαν ποτέ γιατί αν είχαν νιώσει κάτι έστω για ένα λεπτό τώρα δεν θα υπήρχε μίσος! Αγάπη για μένα είναι κάτι απίστευτο, κάτι μαγικό που σε κάνει να πετάς στα σύννεφα χωρίς να σε νοιάζει τι θα πει ο καθένας που σε βλέπει να ονειροπολείς. Αγάπη είναι να βλέπεις το άλλο σου μισό και να σε πιάνει ένας κόμπος στην καρδιά χωρίς να ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό. Να τον κοιτάζεις στα μάτια και να βυθίζεσαι στον παράδεισο της καρδιάς του, να τον φιλάς και να νιώθεις ότι αυτή η στιγμή δεν θα τελειώσει ποτέ, ότι αυτό το υπέροχο όνειρο που σε σαγηνεύει και σε παρασύρει στα μονοπάτια του μυαλού του, θα κρατήσει μια ζωή γεμάτη εμπιστοσύνη και δύναμη για να ξεπεράσεις κάθε εμπόδιο...
* Αγάπη είναι να'χεις όλο τον ουρανό και να αγαπάς ένα αστέρι. Να'χεις όλο τον ωκεανό και ν'αγαπάς μία σταγόνα. Να'χεις όλο το κόσμο και ν'αγαπάς μόνο έναν: Εσένα!!
_Ψιθύρισα πριν λίγο σ' αγαπώ και το κύμα με τον παφλασμό του μου χαμογέλασε. Ψιθύρισα πριν λίγο σ' αγαπώ και ο ήλιος σταμάτησε τη δύση του. Ψιθύρισα πριν λίγο σ' αγαπώ και τα αστέρια φαίνονται χιλιάδες φορές πιο λαμπερά. Ψιθύρισα πριν λίγο σ' αγαπώ και γέμισα ζωή. Σου ψιθυρίζω τώρα σ' αγαπώ για να θυμάσαι πως μια καρδιά κτυπά επειδή υπάρχεις εσύ.
_Του είπα "Σ' αγαπώ" και εκείνος γέλασε. Του είπα "Σε μισώ" και εκείνος αδιαφόρησε. Του είπα "Φεύγω" και εκείνος έκλαψε. Τον ρώτησα "Γιατί κλαις" και μου είπε "Σ' αγαπώ!!
* Aν νιώσεις σαν να σε παίρνει κάποιος αγκαλιά, μην τρομάξεις! Είναι το αγγελάκι που σου έστειλα για να σε προσέχει όταν κοιμάσαι! Να τ'αγαπάς !
* Χθες βράδυ ήρθε ο Θεός στον ύπνο μου και μου είπε ότι έριξε έναν άγγελο στη γη. Μήπως χτύπησες;
* Ο ήλιος ζεσταίνει τη γη η φωτιά τους ανθρώπους και η αγάπη σου εμένα. Αν κοιμάσαι, άσε με να 'ρθω στο όνειρό σου. Αν διασκεδάζεις, άκουσε το τραγούδι και πιες ένα ποτό και για μένα. Αν σου λείπω έστω και λίγο πες το μου να το ξέρω!
* Σαν πέφτει η νύχτα όλα χάνονται, όλα σκοτεινιάζουν κι όμως κάτι μένει ζωντανό! Μια γλυκιά καληνύχτα! Καληνύχτα λοιπόν ναι η σκέψη μου να ζωντανεύει τα όνειρα σου!
* Σε φαντάζομαι να είσαι χωρίς τη δική μου παρουσία όπως είμαι εγώ χωρίς τη δική σου. Όταν δεν είμαστε μαζί... οι καλύτερες ευχές μου είναι ακόμα για σένα. Εύχομαι να μοιραζόμασταν τις περιπέτειές σου θέλοντας να ενώσουμε τις καρδιές μας, έχοντας ανάγκη να βγάλουμε στην επιφάνεια αυτό που κρατάμε ζεστό μέσα μας. Όταν δεν είμαστε μαζί... φαίνεται πως περνώ τον χρόνο μου ευχόμενη ότι είμαστε παρέα!!!
* Μακάρι να είχα τη δύναμη, να έρθω ένα βράδυ, στο όνειρο σου, να σε πιάσω απ' το χέρι και να περπατήσουμε μαζί να ανεβούμε τις σκάλες του ουρανού και να φτάσουμε ψηλά μέχρι τ' αστέρια. Να ανεβούμε πάνω στο πιο λαμπερό και να μας πάει στο φεγγάρι και εκεί όπως θα βλέπουμε τη γη από ψηλά, να σου πω στη χαρίζω!
* Όταν κλείνω τα μάτια σε ονειρεύομαι σε ονειρεύομαι να με κρατάς αγκαλιά να με φιλάς... Να μ' αγαπάς... Αλλοτε όταν σου μιλάω πετάω, πετάω στον ουρανό με μοναδικό προορισμό εσένα, σου μιλάω και σου λέω ένα πράγμα αγάπη μου σ' αγαπώ, σ' αγαπώ τρελά αληθινά και πολύ-πολύ βαθιά...
* Σε σκέφτομαι συνέχεια και δε μπορώ να κοιμηθώ...! Σε λατρεύω, σε χρειάζομαι, σε νοιάζομαι, σε αγαπώ...!!! Φιλάκια άπειρα στην πιο τέλεια φατσούλα του κόσμου... Την δικιά σου...!!!
* Στα δυο σου μάτια βρήκα τη λάμψη που πάντα έψαχνα. Στα χείλη σου τη γλύκα που αναζητούσα. Στο πρόσωπό σου την ομορφιά της άνοιξης και την καρδιά που ζητούσα!
* Είσαι λουλούδι που όμοιο δεν ζει, λέγεσαι αγάπη μοναδική, σε ποτίζω με όνειρα, ανθίζεις σε κάθε ανάσα, μυρίζεις σε κάθε λέξη, και ζεις όσο χτυπάει η καρδιά μου... Είσαι το φεγγάρι που φλερτάρουν τ' αστέρια, το δειλινό που ερωτοτροπεί ο ήλιος και το όνειρο που πλάθει το κύμα, καθώς το παίρνει η παλίρροια...
* Λένε πως τα αστέρια είναι οι άγγελοι που χαμογελούν και φωτίζουν τη γη. Όταν τα κοίταξα κατάλαβα ότι κάτι τους λείπει... Κάτι που το έχω εγώ... Εσένα να φωτίζει την καρδιά μου!
* Τη στιγμή που θα έχεις στην καρδιά σου αυτό το εξαιρετικό πράγμα που λέγεται αγάπη, και θα νιώσεις το βάθος, την αγαλλίαση και την έκστασή του θα ανακαλύψεις ότι για σένα ο κόσμος μεταμορφώνεται! Έτσι μεταμορφώθηκε και ο κόσμος μου κοντά σου. Σε λατρεύω, θα σε λατρεύω μια ζωή.
* Μέσα στου ονείρου τα ταξίδια όπου εσύ με οδηγείς τράβα μπροστά σε ακολουθώ και μην φοβάσαι κοντά σου θα 'μαι σα χρειαστείς κάτι να έχεις από εμένα κάτι δικό μου να κρατηθείς
* Πάλι του φιλιού σου να ΄χα μια στιγμή μες τα χείλη σαν αλήθεια ακριβή το παράπονο κεντάει στο γαλανό τραγουδάκι που θα 'ρθώ να σου το πω.
* Για 'μένα είσαι το πιο όμορφο τριαντάφυλλο του κόσμου! ʼσε με να γίνω το ύδωρ που θα σε δροσίσει από τη δίψα του έρωτα! Οι ηλιαχτίδες που θα σε ξυπνάνε κάθε πρωί! Το χώμα που θα σε στηρίζει σε όλη σου τη ζωή! Ασε με να σε αγαπήσω για να μπορέσεις να ανθίσεις κι εσύ!!!
* Μωράκι μου κλείσε τα ματάκια σου... άφησε το κορμί και την αθώα σκέψη σου να δοθούν στη μαγεία της νύχτας! Ραντεβού στην πύλη των ονείρων... μην αργήσεις! Καληνύχτα.
* Δειλά να κοιτάζω στο βάθος του δρόμου και να προσμένω τ' ακριβά μάτια σου... Τ' όνομα σου γραμμένο σε μαγικό δαχτυλίδι, ήσουν Ιθάκη και εγώ πάντα στο ταξίδι. Καληνύχτα...
* Από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα, ξέρω ότι αυτό που ξεκινήσαμε δεν θα βγει πουθενά, δεν έχουμε μέλλον, όμως είμαι μαζί σου γιατί σε αγαπάω, γιατί ενώ μπορώ να κρυφτώ από όλο τον κόσμο δεν μπορώ να κρυφτώ από τον ίδιο μου τον εαυτό!
* Καρδούλα μου, όταν μου στέλνεις μήνυμα με κανείς να μοιάζω σαν παγωτό γρανίτα φράουλα έξω απ' το ψυγείο μια καυτή μέρα του Αυγούστου... Πιο απλά... λιώνω!!
* Σε λαχταρούσα από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Λαχταρούσα την αγκαλιά σου, τα μαγεμένα σου φιλιά. Εκείνος ο σταθμός είναι ακόμα χαραγμένoς μέσα στο μυαλό μου. Σε ευχαριστώ για τις στιγμές που μου 'χεις χαρίσει. Σ' αγαπάω πολύ i love you!!
* Θα ήθελα να ήμουν σοκολάτα! Να με έγλυφες, να έλιωνα για σένα! Να άγγιζα τα χείλη, τη γλώσσα, το κορμί σου και με τη γεύση μου να γλυκαίνω τη ζωή σου.
* Ότι ωραίο και αν ζω, όσο όμορφη και να είναι η θέα που αντικρίζω, όσο όμορφοι και να είναι οι ήχοι μιας μουσικής, η αξία τους χάνεται αν δεν είσαι εσύ δίπλα μου, σε λατρεύω!
* Θα φύγω με τη σκέψη μου απάνω σου, θα την αφήσω, να πω πως κάτι ξέχασα και να ξαναγυρίσω Έχω " ε ρ ω τ ε υ θ ε ί "
Έχεις ποτέ φέρει στο μυαλό σου το ερώτημα: «Τώρα έχω ερωτευτεί;». Δεν είναι μία απλή ερώτηση. Αυτό που σε κάποιον φαίνεται ως αγάπη σε κάποιον άλλο φαίνεται ως έλξη. Κάποιοι ερωτεύονται κεραυνοβόλα αρκετές φορές, πολλοί μάλιστα και με κάθε ωραία γυναίκα που γνωρίζουν, ενώ κάποιοι άλλοι δυσκολεύονται να φέρουν στη μνήμη τους μία περίπτωση που να ένιωσαν ερωτευμένοι. Για να απαντήσουμε στο ερώτημα, λοιπόν, πρέπει πρώτα να διαπιστώσουμε τι είναι έρωτας, πότε αρχίζει και πότε τελειώνει.
Ένα από τα αισθήματα που πολλοί συγχέουν με τον έρωτα είναι το πάθος. Τι είναι πάθος; Ένα πολύ δυνατό, έντονο αίσθημα φυσικής έλξης για ένα άλλο πρόσωπο. Το πάθος έχει κυρίως σεξουαλικό χαρακτήρα. Η έλξη είναι επιφανειακή, βασισμένη σε στιγμιαία. Συχνά, έχουμε πάθος για άτομα τα οποία δεν γνωρίζουμε τόσο καλά, άτομα που ακόμα έχουμε τη δυνατότητα να τα φαντασιωνόμαστε. Οι άνθρωποι συχνά συγχέουν τις λέξεις πάθος και έρωτας. Είναι χαρακτηριστική η έκφραση «ερωτεύτηκε από την πρώτη μάτια». Στην πραγματικότητα το αίσθημα αυτό είναι πάθος και όχι έρωτας. Το πάθος αναφέρεται στη φυσική έλξη και αφορά μόνο αυτή. Για ένα άτομο που το γνωρίζουμε ελάχιστα νιώθουμε μόνο φυσική έλξη. Ο έρωτας είναι κάτι πολύ περισσότερο και αναπτύσσεται στο πλαίσιο μίας σχέσης.
Ο έρωτας βασίζεται στην έγνοια για το άλλο άτομο, τη φιλία, την αφοσίωση και την ειλικρίνεια. Όταν ερωτεύεσαι είναι νιώθεις ένα άτομο σαν κομμάτι του εαυτού σου και μία διαρκή έλξη γι΄αυτό. Ο έρωτας είναι ένα κοινό αίσθημα που μοιράζονται δύο άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για την ευτυχία του άλλου. Ο έρωτας δεν γνωρίζει ζήλια, έχθρα ή πειραματισμούς. Ο έρωτας είναι ένα θετικό αίσθημα. Αν οδηγείται από απιστία, ζήλια, ανασφάλεια ή κακία τότε δεν πρόκειται για έρωτα αλλά για ένα κακό του αντίγραφο. Έρωτας είναι να παραδίδεις την καρδιά σου σε ένα άλλο άτομο και να νιώθεις την ασφάλεια ότι θα την μεταχειριστεί καλύτερα από ότι εσύ. Οτιδήποτε λιγότερο δεν είναι έρωτας αλλά έλξη, πάθος, βαθιά φιλία.
Δεν είναι εύκολο να καταλάβεις ότι έχεις ερωτευτεί, υπάρχουν όμως κάποιες ενδείξεις που μπορεί να σημαίνουν την αρχή ενός έρωτα. Αν συμφωνείς με 7 από τις 9 προτάσεις τότε πιθανότατα ο φτερωτός θεός σου έχει ρίξει τα βέλη του.
1. Το άτομο για το οποίο νοιάζεσαι σε κάνει να αισθάνεσαι ξεχωριστός-ή και καλά με τον εαυτό σου.
2. Αν και όταν αισθάνεσαι ζήλια αμέσως ξεθυμαίνει. Εμπιστεύεσαι τον σύντροφό σου ότι δεν θα σε προδώσει και δεν θα πληγώσει τη σχέση σας.
3. Ο σύντροφός σου, σου είπε ότι νιώθει τα ίδια βαθιά αισθήματα για σένα και εσύ δεν αμφιβάλλεις γι΄ αυτό.
4. Τίποτα δεν σου δίνει περισσότερη ηρεμία από το να βρίσκεσαι με τον σύντροφό σου.
5. Όταν μαλώνετε με τον σύντροφό σου, τα ξαναβρίσκετε μέσα σε λίγες ώρες και συμφωνείτε και οι δύο ότι τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από το να μπορείτε να εκφράζετε τα πραγματικά σας αισθήματα(ακόμα και αν αυτό δημιουργούσε προβλήματα κάποιες φορές).
6. Ο σύντροφός σου ποτέ δεν σου ζητάει να διαλέξεις ανάμεσα σε εκείνον/ η και τις υποχρεώσεις προς την οικογένεια και τους φίλους σου - Όταν εσύ επιλέγεις εκείνον/ η πάντα έχεις ένα καλό λόγο και πάντα είναι δική σου απόφαση και μόνο, και ποτέ υποχρέωση.
7. Ούτε εσύ, ούτε ο σύντροφός σου, νιώθετε την ανάγκη να δοκιμάσετε τα αισθήματα ή την πίστη του άλλου.
8. Είσαι περισσότερο ο «εαυτός σου» όταν είσαι με τον σύντροφό σου παρά όταν είσαι με οποιονδήποτε άλλο.
9. Το σεξ είναι μία αμοιβαία επιθυμία και συμφωνία, χωρίς το παραμικρό ίχνος προσποίησης ή υποχρέωσης.
Δεν κατάλαβες ακόμη αν έχεις ερωτευτεί; Ίσως τότε σου αρκεί να ξέρεις ότι για πολλούς ο έρωτας είναι το πιο όμορφο και αγνό πράγμα στον κόσμο. Δεν τον περιγράφεις, τον ζεις
1. Οι πιο νέοι γονείς στον κόσμο ήταν 8 και 9 ετών στην Κίνα το 1910.
2. Κάθε βασιλιάς που κοσμεί τα τραπουλόχαρτα, είναι μεγάλος ιστορικός βασιλιάς:
• Μπαστούνια - Βασιλιάς Δαβίδ
• Κούπες - Καρλομάγνος
• Σπαθιά - Μέγας Αλέξανδρος
• Καρό - Ιούλιος Καίσαρας
3. 111.111.111 x 111.111.111 = 12.345.678.987.654.321
4. Το άγαλμα ενός ανθρώπου πάνω σε άλογο όπου το άλογο έχει και τα δυο μπροστινά του πόδια στον αέρα, σημαίνει πως αυτός πέθανε στη μάχη. Εάν το άλογο έχει το ένα μπροστινό πόδι στον αέρα ,τότε ο άνθρωπος πέθανε από τραύματα που υπέστη στην μάχη. Εάν το άλογο έχει και τα 4 πόδια στη γη , τότε το άτομο είχε φυσικό θάνατο.
5. «I am.» : Είναι η πιο σύντομη ολοκληρωμένη πρόταση στην Αγγλική γλώσσα.
6. Ερώτηση: Τι συμβαίνει πιο συχνά τον Δεκέμβριο από τους άλλους μήνες? Απάντηση: Σύλληψη
7. Ερώτηση: Αν συλλαβίσεις στα αγγλικά τους αριθμούς, πότε θα βρεις για πρώτη φορά το γράμμα "a"? Απάντηση: One thousand.
8. Ερώτηση: Tι κοινό έχουν, το αλεξίσφαιρο γιλέκο, ο υαλοκαθαριστήρας αυτοκινήτου, η έξοδος κινδύνου και οι εκτυπωτές laser? Απάντηση: Oλα έχουν επινοηθεί από γυναίκες.
9. Ερώτηση: Πιο είναι το μόνο φαγητό που δεν χαλάει? Απάντηση: Το μέλι
10. Στα χρόνια του Shakespeare, τα στρώματα των κρεβατιών κατασκευάζονταν από σχοινιά. Όταν τραβούσαν τα σχοινιά, έσφιγγε το στρώμα και έκανε το κρεβάτι σταθερό, για ύπνο. Έτσι βγήκε η φράση 'goodnight, sleep tight'.
11. Στην Βαβυλώνα 4.000 χρόνια πίσω συνηθιζόταν για τον μήνα μετά τον γάμο, ο πατέρας της νύφης να προσφέρει στον γαμπρό ένα «υδρομέλι» για να πίνει. Το υδρομέλι ήταν μπύρα με μέλι και επειδή το ημερολόγιο τότε βασιζόταν στην σελήνη (moon), ο μήνας αυτός ονομάστηκε honeymoon.
:31 μμ Προσθήκη σχολίου Αναγνωσμένα σχόλια (2) Αποστολή μηνύματος Μόνιμη σύνδεση Προβολή παραπομπών (0) Δημοσίευση ιστολογίου ¨ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ
Ηλίθιες ερωτήσεις 01. Γυρίζεις σπίτι κατάκοπος και σου λένε:
Ρίξτε - Ήρθες;
- Όχι έρχομαι σε 10 λεπτά!!!

02. Σε παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό:
- Έλα ρε σπίτι είσαι;
- Όχι, στο χωράφι και έχω κάνει εκτροπή!!!

-03. Σε καφετέρια:
- Ένα frappe γλυκό χωρίς...
- Χωρίς γάλα;
- Όχι χωρίς καλαμάκι!!!

04. Συναντιέσαι με έναν φίλο σου:
- Έλα ρε που είσαι;
- Εκεί στην απέναντι γωνία!!!

05. Ανάβεις στο θερμοσίφωνο:
- Θα κάνεις μπάνιο;
- Όχι το άναψα για να καίει ρεύμα!!!

06. Ντύνεσαι και ετοιμάζεσαι να φύγεις, οπότε ακούς:
- θα βγεις;
- Όχι απλά προβάρω τα ρούχα!!!

-07. Μιλάς για κάνα δεκάλεπτο και στο τέλος σου λέει:
- Σοβαρά;
- Όχι ρε σε δουλεύω!!!

08. Τρως το φαΐ, ζητάς δεύτερο πιάτο και σου λένε:
- Σ' άρεσε;
- Όχι! αλλά μη σε προσβάλω!!!

09. Λες στον άλλο ότι βρήκες κοπέλα και σου λέει:
- Καλή είναι;
- Όχι αλλά μια ψυχή που είναι να βγει...

10. Έρχεται ο υδραυλικός σπίτι και ο ιδιοκτήτης τον ρωτάει:
- Ήρθατε για τη βρύση;
- Όχι! Να αλλάξω μια λάμπα!!!

11. 12 τη νύχτα, βάζεις πιτζάμες, λες καληνύχτα και πας στο δωμάτιό σου οπότε σε ρωτάνε:
- Πας για ύπνο;
- Όχι να χτίσω μια οικοδομή!!!

12. Έρχεται 3 η ώρα την νύχτα και σου λέει:
- Κοιμάσαι;
- Ναι!!!

13. Σου λέει ο άλλος:
- Ακούς;
- Όχι! τυφλός είμαι!

14. Έχεις πέσει κάτω χτυπημένος μες τα αίματα και σου λέει ο άλλος:
- Πονάς;
- Όχι ρε καλοπερνάω εδώ κάτω!!!

15. Κάθεσαι σε καφετέρια και περνάει γνωστός:
- Α, εδώ κάτσατε;
- Όχι, ολογράμματα είμαστε

16. Πας στο βενζινάδικο, κατεβαίνεις από το αμάξι και ανοίγεις το πορτάκι της βενζίνης:
- Βενζίνη θέλεις;
- Όχι, να το φουλάρω με πορτοκαλάδα.

17. Καλείς κλειδαρά, έρχεται μετά από 40 λεπτά και σε βρίσκει από έξω:
- Κλειδώθηκες από έξω;
- Όχι, απλά βρίσκω εναλλακτικούς τρόπους να ανοίγω πόρτες.
Αν έχετε κι άλλες τέτοιες ερωτήσεις, αφήστε τες σε ένα σχόλιο και θα τις προσθέσω παραπάνω το συντομότερο δυνατόν. Ευχαριστώ.

4:20 μμ Προσθήκη σχολίου Αναγνωσμένα σχόλια (2) Αποστολή μηνύματος Μόνιμη σύνδεση Προβολή παραπομπών (1) Δημοσίευση ιστολογίου ηλίθιες ερωτήσεις
05 Ιουλίου
Ένα παραμυθάκι... για την αγάπη!!! Mια φορά κι ένα καιρό,
υπήρχε ένα νησί
στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα.
Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη,
η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί τους θα βούλιαζε
και έτσι όλοι επισκεύασαν τις βάρκες τους και άρχισαν να φεύγουν.
Η Αγάπη ήταν η μόνη που έμεινε πίσω.
Ηθελε να αντέξει μέχρι την τελευταία στιγμή.
Οταν το νησί άρχισε να βυθίζεται,
η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.
Βλέπει τον Πλούτο που περνούσε με μιά λαμπρή θαλαμηγό.

Η Αγάπη τον ρωτάει :
«Πλούτε μπορείς να με πάρεις μαζί σου;»
«Οχι, δεν μπορώ» απάντησε ο πλούτος.
«Εχω ασήμι και χρυσάφι στο σκάφος μου
και δεν υπάρχει χώρος για σένα».
Η Αγάπη τότε αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από την Αλαζονία
που επίσης περνούσε από μπροστά της σε ένα πανέμορφο σκάφος.
«Σε παρακαλώ βοήθησέ με» είπε η Αγάπη.
«Δεν μπορώ να σε βοηθήσω Αγάπη.
Είσαι μούσκεμα και θα μου χαλάσεις το όμορφο σκάφος μου»
της απάντησε η Αλαζονία.
Η Λύπη ήταν πιό πέρα και έτσι η Αγάπη
αποφάσισε να ζητήσει από αυτήν βοήθεια.
«Λύπη άφησέ με να έρθω μαζί σου»
«Ω Αγάπη, είμαι τόσο λυπημένη που θέλω να μείνω μόνη μου»
είπε η Λύπη.
Η Ευτυχία πέρασε μπροστά από την Αγάπη
αλλά και αυτή δεν της έδωσε σημασία.
Ηταν τόσο ευτυχισμένη,
που ούτε καν άκουσε την Αγάπη να ζητά βοήθεια.
Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή.

«Αγάπη, έλα προς εδώ.Θα σε πάρω εγώ μαζί μου».

Ηταν ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος
που η Αγάπη δεν γνώριζε,
αλλά ήταν γεμάτη από τέτοια ευγνωμοσύνη,
που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του.
Οταν έφτασαν στην στεριά
ο κύριος έφυγε και πήγε στο δρόμο του.
Η Αγάπη γνωρίζοντας πόσα χρωστούσε στον κύριο που τη βοήθησε,
ρώτησε τη Γνώση:
«Γνώση, ποιός με βοήθησε;»
«Ο Χρόνος» της απάντησε η Γνώση.
«Ο Χρόνος;» ρώτησε η Αγάπη.
«Γιατί με βοήθησε ο Χρόνος;»
Τότε η Γνώση χαμογέλασε και με βαθιά σοφία της είπε:
«Μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει
πόσο μεγάλη σημασία έχει η Αγάπη». 12. Στην αρχαία Αγγλία κανείς δεν επιτρεπόταν να κάνει σεξ εκτός και αν είχε την συγκατάθεση του Βασιλιά (εξαιρούνταν τα μέλη της βασιλικής οικογένειας). Όποιοι ήθελαν να αποκτήσουν παιδί, έπαιρναν την συγκατάθεση του Βασιλιά και έτσι τους δινόταν μια μεταλλική πλάκα που κρεμούσαν στην πόρτα τους όταν έκαναν σεξ. Η πλάκα έγραφε ότι διέπρατταν F.U.C.K. δηλαδή "Fornication Under Consent of the King" (συνουσία υπό την συγκατάθεση του Βασιλιά). Είσαι ένα όνομα
Είσαι μια εικόνα
Δεν σε ξέρω καλά
δεν με ξέρεις ακόμα Μας χωρίζουν θάλασσες, στεριές
μα είναι αλήθεια
κατάφερες και πέρασες
κάθε ασπίδα που είχα .- stamos , 2008 .-




**

**
**
**

Χρόνια πολλά , Καλές γιορτές , Καλή Πρωτοχρονία , με υγεία , πρόοδο, ευτυχία ,ανθρωπιά , αγάπη , κατανόηση , αλληλεγγύη , αλληλοσυνεργασία , τιμιότητα , ειρήνη , ...κ.α. ...sns arfara 2008.-
* *
**
~
*~ http://www.youtube.com/watch?v=_8HehlaZG5Y&eurl=http://www.facebook.com/profile.php?id=585735305 , Καλά χριστούγεννα .-
* ~

Δεν υπάρχουν σχόλια: