ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

free counters

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ *

ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ !!


&* Ακούστε τα από εδω:* http://rapidshare.com/files/255388951/Arhaia_Kithara_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255394913/Bouzouki_Tzouras_Baglamas_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255395646/Bouzouki_Tzouras_Baglamas_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255401222/Flogera_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255403227/Flogera_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255408640/Gka_i_nta-Tsampounas-Zournas_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255414303/Kanonaki_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255414680/Kanonaki_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255425111/Krousta_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255430364/Laouto_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255431884/Laouto_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255435162/Lyra_Barbitos_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255440269/Lyra_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255440810/Lyra_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255446257/Outi_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255448182/Outi_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255453281/Santouri_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255455012/Santouri_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255463948/Syrin_by_mldsx.rar http://rapidshare.com/files/255474699/Zournas_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255475333/Zournas_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255420021/klarino_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255420599/klarino_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255460145/sazi_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255469221/violi_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255469360/violi_by_mlds.part2.rar

Κατηγορία Greek Music

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

&* ** Ο Γέρων Παΐσιος ή Όσιος Παΐσιος (κατά κόσμον Αρσένιος Εζνεπίδης), ήταν Έλληνας μοναχός που έζησε κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Η φήμη του ως αγίου στο ορθόδοξο ποίμνιο είναι μεγάλη, λόγω της προσωπικότητάς του και του πλήθους των μαρτυριών από ανθρώπους ορθόδοξων πιστών και μη, για χαρίσματα που διέθετε (προφητικό χάρισμα ή θεραπευτικό κλπ).
Ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ.κ. Ιερόθεος Βλάχος, έχει προτείνει την κατάταξη του στα δίπτυχα της Ορθόδοξης Εκκλησίας ως αγίου. Σαν σήμερα κλείνουν 15 χρόνια απο την κοίμηση του γέροντα Παίσιου που κοιμήθηκε στις 12 Ιουλίου του 1994. Ο Γέρων Παΐσιος ήταν ένας πολύ απλός άνθρωπος, ο οποίος πίστευε στο λόγο του Ευαγγελίου, κάνοντας τρόπο ζωής τον μοναστικό βίο και τις διδαχές της ορθόδοξης ασκητικής παράδοσης. Οι εγκύκλιες γνώσεις του περιορίζονταν στο επίπεδο του δημοτικού. Παρ' όλα αυτά ξεχώριζε για την «χαριτωμένη» απλότητά του και την έντονη αγωνία που τον διακατείχε για την βοήθεια των συνανθρώπων του, που αναζητούσαν ένα πνευματικό καθοδηγητή.

Ο ίδιος αποτελούσε παράδειγμα ανθρώπου αφιερωμένου στον Θεό, αφαιρώντας τις προσωπικές επιδιώξεις και τα προσωπικά θελήματα. Η υπακοή, η άσκηση, η ταπείνωση, η ευσέβεια, το φιλότιμο και πάνω από όλα η αγάπη και η μακροθυμία, αποτελούσαν τρόπο ζωής για τον ίδιο, αλλά και διδαχές για όσους αποζητούσαν ένα λόγο παρηγοριάς ή κάποια επίλυση προσωπικού προβλήματος.

** tinyurl.com
Source: tinyurl.com
Με το σκάνδαλο της Siemens ασχολούνται δικαιοσύνη, πολιτικοί και τα εξαφτέρουγά τους μή τυχόν και καεί καμιά τρίχα απο την γούνα τους!!Με ΑΥΤΟ το σκάνδαλο http://tinyurl.com/o7jqg2 μήπως πρέπει να αρχίσουν να ασχολούνται 10.000.000 Έλληνες?Εκείνο το χρηματιστήριο με τα 35 τρίς που λείπουν τώρα απο την πιάτσα το είδε κανείς? άκουσε κανείς τίποτε? Ακόμη και σαν κλέφτες είστε ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ !
**CYGLOBE ΚΑΙ TOOLBAR. http://go.sync.gr/zM7wj1 .- http://www.mariza.me/ .-
**E-BOOK ΤΟΥ HACKADAY. http://go.sync.gr/xNBFfU .-
** ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΛΑΙΣΙΩΝ 125Χ125 ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΝΕΟ POST: http://go.sync.gr/NPv7bk1n .-
**Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ. http://go.sync.gr/cq3gsKkV.-
** KEEP ON BLOGGIN' IN A FREE WORLD. ΝΕΟ POST: http://go.sync.gr/N7hhtkul .-
** Στο footer της σελίδας μας.... Χρήσιμες Ιστοσελίδες για να διαμορφώσετε το blog σας!!! http://go.sync.gr/4HPgY1nX .-

&*ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ *melwdos*
Εδώ θα ακούσετε όλα τα ελληνικά μουσικά όργανα που ακούγονται σε όλο τον κόσμο.Όργανα όπως: Ο Ζουρνάς, Το μπουζούκι, η φλογέρα, η γκάιντα, το κανονάκι, τα κρουστά, το λαγούτο, το ούτι, το κλαρίνο, το σάζι, το βιολί.Καθίστε και απολαύστε τις μελωδίες από όλα αυτά και δείτε την μουσική να σας ταξιδεύει στον κόσμο της. Ο Ζουρνάς. Ονομάζεται και καραμούζα ή πίπιζα. Παίζεται πάντα με το νταούλι στα πανηγύρια γιατί ο ήχος του είναι δυνατός και διαπεραστικός. Ο οργανοπαίχτης φυσάει από ένα ειδικό γλωσσίδι που λέγεται τσαμπούνα.Το μπουζούκι, το όργανο που έκανε διεθνώς γνωστή την ελληνική λαϊκή μουσική, ήρθε μαζί με το όνομά του (bozuk) από την Τουρκία.Οι φλογέρες είναι η καλύτερη παρέα των τσοπάνηδων. Ορισμένες μελωδίες που παίζουν τις αναγνωρίζουν σιγά - σιγά τα ζώα του κοπαδιού. Καταλαβαίνουν δηλαδή ποιο είναι το τραγούδι για τη νυχτερινή βοσκή ή για την μεσημβρινή ξεκούραση.Η γκάιντα παίζεται περισσότερο στη Μακεδονία και τη Θράκη. Μοιάζει με την τσαμπούνα, έχει όμως τρεις αυλούς δεμένους στο ασκί της. Στις μελωδίες που παίζει ο γκαϊτιέρης ηχεί παράλληλα και πάντοτε ο ίδιος ήχος που έχει το μπουρί. Έχουμε δηλαδή δύο φωνές συγχρόνως. Τη μελωδία και το ίσο.Το κανονάκι ή ψαλτήριο έχει σχήμα ορθογώνιου τραπεζίου, με ανοιχτές τρύπες και όμορφα διακοσμητικά σχέδια. Μοιάζει με το σαντούρι. Για την κάθε νότα υπάρχουν τρεις χορδές, στο ίδιο ύψος και οι τρεις. Ο οργανοπαίχτης κάθεται και ακουμπά στα πόδια του το κανονάκι. Βάζει στους δείχτες των δύο χεριών του τις δαχτυλήθρες και εκεί στερεώνει τις πένες ή τα νύχια. Έτσι τσιμπάει με ακρίβεια τις χορδές που πρέπει.Κρουστα.Πρόκειται για ένα μεγάλο πλήθος οργάνων που παράγουν ήχο, είτε ως ιδιόφωνα, είτε ως μεμβρανόφωνα, αλλά και μερικά χορδόφωνα. Ο ήχος δημιουργείται σ' αυτά τα όργανα με κτύπημα (χέρια ή επικρουστήρες), τριβή κ.ά. Σημαντική είναι η διαφοροποίηση των κρουστών σε τονικά ή χρωματικά (τύμπανο, σελέστα, ξυλόφωνο κ.ά., και σε άτονα ή άχρωμα (κρόταλα, τρίγωνο, ντέφι κ.ά.) Oι μπαγκέτες που χρησιμοποιούνται ως πλήκτρα για τα κρουστά όργανα είναι καταρχήν βέργες με ελεύθερο ή επενδυμένο άκρο. Αυτή η επένδυση είναι διαφορετική, ανάλογα με το όργανο και το συγκεκριμένο ηχόχρωμα που επιδιώκεται. Ειδικότερη αναφορά γίνεται στα επιμέρους όργανα.Το Λαγούτο που είναι γνωστό και σαν λαβούτο ή λαούτο.Έχει μεγάλο, αχλαδόσχημο ηχείο και μακρύ χέρι. Το λαγούτο είναι το όργανο που κρατάει το ρυθμό, συνοδεύοντας τους τραγουδιστές ή τους βιολιτζήδες και τους χορευτές. Σε όλη την Ελλάδα - ιδιαίτερα όμως στα νησιά ή στις παράλιες πόλεις είναι ο «αρχηγός», που τα μελωδικά όργανα θα κάνουν τις χιλιάδες όμορφες παραλλαγές τους και στολίσματα στα τραγούδια.Το λαγούτο έπαιξε έναν σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ιστορία της μουσικής, για πολλά χρόνια (15ος - 18ος αιώνας).Το Ούτι έχει κι αυτό μεγάλο αχλαδόσχημο ηχείο, το χέρι του όμως είναι πιο πλατύ από του λαγούτου και καταλήγει σχεδόν σε ορθή γωνία. Είναι το μόνο όργανο που δεν έχει τάστα.Το σαντούρι που παίζεται ακουμπισμένο σε ένα τραπέζι, έχει χορδές που είναι τεντωμένες οριζόντια σε ένα κομμάτι ξύλο, πιασμένες από κάτι μικρά καρφάκια στην άκρη του οργάνου. Όταν οι οργανοπαίχτες περπατούν παίζοντας στα πανηγύρια και στους γάμους, τότε το κρεμάνε με ένα γερό πλατύ πετσί στο λαιμό τους για να είναι οριζόντιο μπροστά τους και να μπορούν να χτυπάνε τις χορδές με τις μπαγκέτες. Οι μπαγκέτες έχουν τη μια τους άκρη λυγισμένη λίγο. Αυτή η άκρη τυλίγεται σφιχτά με βαμβάκι ή δέρμα. Το ντυμένο άκρο της μπαγκέτας χτυπάει σαν σφυράκι πάνω στις χορδές. Ο οργανοπαίχτης παίζει βέβαια τις μελωδίες και με τα δυο του χέρια, δουλεύοντας τις μπαγκέτες πολύ γρήγορα.Το κλαρίνο είναι το πιο νέο όργανο στη μουσική μας παράδοση. Έρχεται στην Ελλάδα μετά το 1835 από την Ευρώπη. Σιγά - σιγά όμως έγινε πολύ σημαντικό για τη δημοτική μας μουσική, γιατί με τις τεχνικές δυνατότητες που έχει, στολίζει με πολλά μελωδικά ποικίλματα τα τραγούδια, καταφέρνοντας μάλιστα κάποιες φορές και να «συνομιλεί» με τους τραγουδιστές.Οι Έλληνες οργανοπαίχτες, με τον τρόπο που το παίζουν, το κάνουν να ακούγεται πολύ διαφορετικά απ’ ότι στις άλλες χώρες της Ευρώπης.Το σάζι ήταν αρχαίο ελληνικό όργανο, το οποίο πέρασε στα χέρια των αράβων, στα χρόνια της εξάπλωσής τους και της άφιξής τους στη Μεσόγειο. Το όργανο αυτό, καθώς και οι αρχαιοελληνικοί δρόμοι, πέρασαν στους άραβες στα χρόνια του Μέγα Θεοδόσιου. Οι Οθωμανοί έδωσαν στους αρχαιοελληνικούς δρόμους τούρκικα ονόματα καθώς και το ίδιο έκαναν και στα όργανα που χρησιμοποίησαν.Το βιολί, το κύριο μουσικό όργανο της συμφωνικής ορχήστρας, αλλά και μια δύσκολη τεχνική μελέτη για τα παιδιά ή για τα νεαρά άτομα που σπουδάζουν αυτό το όργανο στα ωδεία.Οι περισσότεροι όμως λαϊκοί βιολιστές δεν έχουν σπουδάσει στα ωδεία. Έχουν μεγάλη βοήθεια το μουσικό τους ένστικτο, δηλαδή το σωστό αυτί, τη μουσική τους μνήμη, που θυμούνται χιλιάδες τραγούδια χωρίς να διαβάζουν νότες και τη χαρά να συμπαρασέρνουν τους τραγουδιστές και τους χορευτές στους πανηγυριώτικους χορούς.Βέβαια, αυτοί οι μουσικοί δεν μπορούν να παίξουν άλλα είδη μουσικής, που χρειάζεται κανείς να ξέρει να διαβάζει νότες για να τα παίξει. Αλλά έτσι συμβαίνει στη μουσική, όπως συμβαίνει και στη ζωή μας. Κανένας δεν μπορεί να ξέρει να μας μιλήσει για τα πάντα. Έτσι κι ένας μουσικός δεν είναι υποχρεωμένος να παίζει όλα τα είδη μουσικής.Οι λαϊκοί βιολιστές λοιπόν, μπορεί να μην έχουν την τεχνική ικανότητα των μουσικών της συμφωνικής ορχήστρας, όμως το βιολί τους στη λαϊκή δημοτική μουσική τραγουδάει σαν το πιο γλυκό αηδονάκι.Το βιολί έχει τέσσερις χορδές που ο εκτελεστής τις χαϊδεύει με το δοξάρι, ένα ξύλινο ραβδάκι που στις άκρες του τεντώνονται τρίχες από ουρά αλόγου ή από συνθετικές ίνες.Ακούστε τα από εδω:


&* Ακούστε τα από εδω:* http://rapidshare.com/files/255388951/Arhaia_Kithara_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255394913/Bouzouki_Tzouras_Baglamas_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255395646/Bouzouki_Tzouras_Baglamas_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255401222/Flogera_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255403227/Flogera_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255408640/Gka_i_nta-Tsampounas-Zournas_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255414303/Kanonaki_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255414680/Kanonaki_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255425111/Krousta_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255430364/Laouto_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255431884/Laouto_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255435162/Lyra_Barbitos_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255440269/Lyra_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255440810/Lyra_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255446257/Outi_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255448182/Outi_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255453281/Santouri_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255455012/Santouri_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255463948/Syrin_by_mldsx.rar http://rapidshare.com/files/255474699/Zournas_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255475333/Zournas_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255420021/klarino_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255420599/klarino_by_mlds.part2.rar http://rapidshare.com/files/255460145/sazi_by_mlds.rar http://rapidshare.com/files/255469221/violi_by_mlds.part1.rar http://rapidshare.com/files/255469360/violi_by_mlds.part2.rar

Κατηγορία Greek Music

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης
πηγή: Μητρόπολη Παροναξίας

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
Επιμέλεια Κειμένου: Αρχιμ. Αλέξανδρος ΜαστράτοςΙεροκήρυξ - Πρωτοσυγκελλεύων Ι. Μητροπόλεως ΠαροναξίαςΟ πάμφωχος και διαχρονικός αυτός φωστήρας της Εκκλησίας μας, ο μέγιστος διδάσκαλος της Ορθοδοξίας και του Γένους μας, γεννήθηκε στην Χώρα της Νάξου το έτος 1749 από ευσεβείς και ενάρετους γονείς, τον Αντώνιο και την Αναστασία Καλλιβρούτση. Κατά την βάπτισή του έλαβε το όνομα Νικόλαος. Νηπιόθεν γαλουχήθηκε με τα ζωογόνα νάματα της ευσεβείας και της πίστεως και ανετράφη "εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου",όπως παραγέλλει ο θείος Παύλος {Εφέσου ΣΤ΄,4 } .- Την έμφυτη προς τα θεία κλήση του, αύξησε η χριστιανική αγάπη πού πήρε από το οικογενειακό του περιβάλλον και μάλιστα από την εκλεκτή του μητέρα, την δε ευφυΐα του εκαλλιέργησε και πολλαπλασίασε η μελέτη και η σπουδή.Προώδευε στην αρετή και στην γνώση κατά τρόπο θαυμαστό. Κατ' αρχήν, φοίτησε στην γενέτειρά του και στην Σχολή Αγίου Γεωργίου περιοχής Γρόττας, Χώρας Νάξου, με διδάσκαλο τον Αρχιμανδρίτη Χρύσανθο, αυτάδελφο του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού.Τις γνώσεις του συμπλήρωσε στην περίφημη Ευαγγελική Σχολή τής Σμύρνης, όπου φοίτησε για πέντε χρόνια, με διδάσκαλο τον Ιερόθεο Βουλισμά, διευθυντή της Σχολής αυτής. Τόσο διέπρεψε ο Άγιος Νικόδημος στις σπουδές του, ώστε, ενώ σπούδαζε, εδίδασκε τους συμμαθητές του. Και ο Ιερόθεος αργότερα τον παρακαλούσε να έρθει στην Σμύρνη για να τον διαδεχθεί στη διεύθυνση της Σχολής αυτής.Στην Σμύρνη έλαβε ο Νικόδημος πληθωρική μόρφωση, που εκτός από τη θεολογική επιστήμη περιελάμβανε ακόμα γνώσεις φιλοσοφικές, οικονομικές, ιατρικές, αστρονομικές και στρατιωτικές.Μελετούσε πολύ την Αγία Γραφή, τους Πατέρες, και όλους τους ποιητές. Ήταν άριστος χειριστής του λόγου, γνώριζε την Κλασσική Φιλολογία και την Ιαμβική Γλώσσα. Μιλούσε άριστα την γαλλική, ιταλική και λατινική γλώσσα επίσης.Είχε προικιστεί από τον Πανάγαθο με σπάνια χαρίσματα, όπως είναι η ισχυρότατη μνήμη, η οξύτατη νοημοσύνη, η αστραποβόλα αντίληψη κ.λπ. Ό,τι μελετούσε μια φορά μπορούσε να το θυμάται και να το απαγγέλει απ’ έξω σε όλη του τη ζωή. Ολόκληρα κεφάλαια της Γραφής απήγγειλε από στήθους και θυμόταν όλους τους κώδικες των Βιβλιοθηκών των Μονών του Αγίου Όρους. Υπήρξε ένα πραγματικό φαινόμενο για την εποχή του και το κέντρο του θαυμασμού και τού παραδειγματισμού.Το έτος 1770, αφού απεφοίτησε από την Σχολή, επέστρεψε στην Νάξο. Τότε, για μια πενταετία περίπου εργάστηκε ως Γραμματέας της Μητροπόλεως Παροναξίας με την εποπτεία και την καθοδήγηση του Μητροπολίτου Παροναξίας Ανθίμου του Γ (1742-1779)......Η μητέρα του εμόνασε στην Ιερά Μονή Χρυσοστόμου Νάξου, με το όνομα Αγάθη.Ο Νικόδημος ήταν λάτρης της μοναστικής πολιτείας. Αυτή την έμφυτη επιθυμία του γιγάντωσε η γνωριμία του με σπουδαίους μοναχούς του Αγίου Όρους και με άλλες προσωπικότητες, όπως είναι ο Άγιος Μακάριος Νοταράς Επίσκοπος Κορίνθου κ.λπ.Το έτος 1775 ήρθε στην Μονή Διονυσίου του Αγίου Όρους. Εκεί εκάρη μοναχός με το όνομα Νικόδημος.Ως μοναχός διεκρίθη για την οσιότητα του βίου του, τους πνευματικούς του αγώνες και για την ασκητικότητά του. Πνευματοφόρος, Θεοχαρίτωτος και γνήσιος Πατέρας και ορθόδοξος θεολόγος διδάσκαλος, δυναμικά απέκρουσε τις αιρέσεις και τις κακοδοξίες των ημερών του. Είναι ο πρύτανης των "Κολυβάδων", αυτών που ήθελαν δηλαδή τα Ιερά Μνημόσυνα των νεκρών να γίνονται Σάββατο και όχι Κυριακή. Ένεκα της εμμονής του στις παραδόσεις και στο Πνεύμα των Ιερών κανόνων της Εκκλησίας μας, υπέστη ταπεινώσεις και διωγμούς. Όμως, αυτά του χάρισαν και τον στέφανο του ομολογητού.Ακτημοσύνη, παρθενία και υπακοή είναι τα μεγέθη τα οποία έφθασε και εβίωσε σε πληρότητα.Υπήρξε ένας αετός του Πνεύματος, πού πέταξε από το Νότιο στο Βόρειο Αιγαίο, από την αγιοτόκο Νάξο στον αγιοτρόφο Άθωνα.Εκτός όμως από τις μοναστικές αρετές υπηρέτησε και το έργο της διδαχής, συγγράφοντας.Κατά διαστήματα έρχεται σε έρημες περιοχές για περισσότερη άσκηση.Έβλεπε νοερά, ζούσε καθημερινά την αιωνιότητα, αλλά συγχρόνως έβλεπε και τα συμβαίνοντα στον περίγυρο. Δεν έβλεπε μόνο τον ουρανό, αλλά και την γη. Αισθάνεται τον πόνο των Ορθοδόξων που μέσα στο σκοτάδι της δουλείας αγωνίζονται. Και προς χάρη του κόσμου προσεύχεται. Κοπιάζει, αγρυπνεί, παρακαλεί, συγγράφει, μάχεται κατά των δαιμόνων. Δεν κινείται άγονα, μονόπλευρα και νοσηρά. Αντίθετα πονάει για τους αδελφούς του και την σωτηρία τους. Και καρποί της αγάπης του για τον Θεό και τον άνθρωπο είναι οι πάνω από εκατό τόμοι των συγγραμμάτων του, τακυριώτερα από τα οποία είναι: "Αόρατος Πόλεμος”,"Πνευματικά Γυμνάσματα”,“Συμβουλευτικόν Εγχειρίδιον”, “Κήπος Χαρίτων"‚"Νέον Μαρτυρολόγιον”, “Εορτοδρόμιον”, “Συναξαριστής”, “Ερμηνεία των επιστολών του Παύλου”Λάτρης του Τυπικού και της Λατρείας της Εκκλησίας μας, λάτρης και μιμητής των αγίων, μέχρι τις τελευταίες στιγμές της ζωής του, αδιάκοπα επικοινωνούσε με τον Τριαδικό Θεό, τον Οποίο τόσο δυνατά αγάπησε και ευηρέστησε.Είναι αυτός που πρώτος τονίζει την αξία και την σπουδαιότητα της συχνής μας συμμετοχής στο Ιερό Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Έγραψε μάλιστα και ειδικά βιβλία, με τον τίτλο “Περί συνεχούς Θείας Μεταλήψεως”.Δέχθηκε το ταξίδι για τον ουρανό πανέτοιμος, με ήρεμη την συνείδηση ότι άξια αγωνίσθηκε τον “καλόν αγώνα”.Με την καθημερινή του συμμετοχή στο σωστικό Δείπνο της ζωής, με την έντονη μυστηριακή του ζωή, που κορυφώθηκε τις τελευταίες μέρες λίγο πριν κλείσει τα μάτια του, με την αδιάλειπτη προσευχή, παρέδωσε την ψυχή του την οσιακή στον Κύριο, την Τετάρτη 14 Ιουλίου του έτους 1809 τις πρώτες ορθρινές ώρες και σε ηλικία μόλις 60 ετών, και στο κελλί των Σκουρταίων, στις Καρυές του Αγίου Όρους. Τα τελευταία του λόγια ήταν η απάντηση που έδωσε στους μαθητές του όταν τον ρώτησαν αν ησυχάζει:“Τον Χριστό έβαλα μέσα μου και πώς να μη ησυχάσω;”.Την είδηση της κοιμήσεώς του με θλίψη έμαθε ο εκκλησιαστικός, θεολογικός, μοναστικός και όχι μόνο, κόσμος της εποχής του. Σημειώνει ο χρονογράφος σχετικά με την κοίμηση του αγίου Νικοδήμου:"Ανατέλλοντος του αισθητού ηλίου, εις την γην, εβασίλευσεν ο νοητός ήλιος της Εκκλησίας του Χριστού. Έλειψεν ο πύρινος στύλος, ο οδηγών τον νέον Ισραήλ εις ευσέβειαν. Εκρύβη η νεφέλη η δροσίζουσα τους τηκομένους τω καύσωνι των αμαρτιών”.Είναι ακόμη χαρακτηριστική και η σκέψη την οποία εξέφρασε τότε ένας Χριστιανός. “Πατέρες μου, καλύτερον ήτο να απέθνησκαν σήμερα χίλιοι χριστιανοί και όχι ο Νικόδημος”. Κατά καιρούς, πολλά εγκώμια γράφτηκαν για τον Άγιο Νικόδημο, όπως: "Υπήρξε ο μέγιστος των μονασάντων από συστάσεως του Αγίου Όρους”. “Υπήρξε ο πάντοτε πενία τρυχόμενος και γιγαντωθείς προ της ασήμου ημών γενεάς”.Κατά τον V. Grumel, “υπήρξε κανονολόγος, λειτουργιολόγος, αγιογράφος –δηλαδή ερμηνευτής των Γραφών, ασκητικός συγγραφεύς, εκδότης βιβλίων, εις των πλέον γονίμων συγγραφέων και αναμφιβόλως ο πλέον φιλόπονος Μοναχός, παρά του οποίου δοξάζεται η ελληνική Εκκλησία”. Κατά τον Θ. Σπεράντσον, ο Άγιος Νικόδημος υπήρξε πρόδρομος της εθνικής παλιγγενεσίας.Ο Luis Petit γράφει πως ο Νικόδημος με τα βιβλία του αντικατέστησε το ζωντανό κήρυγμα του Κοσμά του Αιτωλού κ.λπ.Ο Ιερός Νικόδημος αναμφίβολα υπήρξε ο κορυφαίος εκφραστής του οσιακού βίου και η θύρα που οδηγεί στην ορθόδοξη πνευματικότητα. Είναι ο εξαίσιος θεολόγος και ο ασίγαστος διαχρονικός διδάσκαλος της Ορθοδοξίας και του Γένους. Αποτελεί δε σπανιότατο φαινόμενο συνδυασμού σπανίων θείων χαρισμάτων, αγιότητος βίου, ασκήσεως και συγγραφικής παραγωγής.Ότι και όσα αν πούμε για την μορφή αυτή δεν λέμε τίποτα, ούτε και μπορούμε να την κλείσουμε στις λίγες αυτές γραμμές.Ο ίδιος, εξυμνώντας τον Ιερό Χρυσόστομο, έλεγε: “Αν μπορεί κανείς να συμπεριλάβει μέσα σε ένα κουτάλι την θάλασσα, άλλο τόσο μπορεί και να εξυμνήσει τον Ιερό Χρυσόστομο”.Και εμείς λοιπόν επαναλαμβάνουμε το λόγια αυτά του Αγίου Νικοδήμου, και λέμε: “Αν μπορεί κανείς να συμπεριλάβει μέσα σ’ ένα κουτάλι τη θάλασσα, έτσι μπορεί ν’ αναφερθεί επαρκώς στον Όσιο Νικόδημο”.Η Εκκλησία μας επάξια από το έτος 1955 τον κατέταξε στις δέλτους τού Αγιολογίου της. Από την ημέρα της Κοιμήσεώς του, εφέτος συμπληρώνονται 190 ολόκληρα χρόνια.Στο πέρασμα τόσων χρόνων, ο Άγιος Νικόδημος εξακολουθεί να είναι ο άσβεστος και πάμφωτος φάρος, που φωτίζει και κατευθύνει την πορεία όλων μας προς την ακύμαντη Βασιλεία του Θεού, εκεί πού υπάρχει η αιώνια πανευτυχία και η αληθινή δόξα. Προς την κατεύθυνση αυτή, μας καλεί να κινηθούμε ο βίος του Αγίου Νικοδήμου!Ο άγιος Νικόδημος εορτάζει κατά την καθιερωμένη Πανήγυρη τής 14ης Ιουλίου.Ωσαύτως, εορτάζει την πρώτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου, κατά την καθιερωθείσα προσφάτως Σύναξη των Πέντε Αγίων τής Παροναξίας, η οποία τελείται στο νεόδμητο Ι. Ναό των Ναξίων Αγίων Νικοδήμου του Αγιορείτου και Νικολάου του Πλανά, στην πόλη της Νάξου.Ακόμη, την Τρίτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην Πάρο, όπου επίσης τελείται η Σύναξη των Αγίων.Οι Ασματικές Ακολουθίες του Αγίου Νικοδήμου, οι οποίες ευρίσκονται σε λειτουργική χρήση, συντάχθηκαν από τον αείμνηστο Υμνογράφο, Μοναχό Γεράσιμο Μικραγιαννανίτη, από τον Σεβ. Μητροπολίτη Πατρών κ. Νικόδημο, καθώς και από τον Αρχιμ. Νικόδημο Παυλόπουλο, Ηγούμενο της Ι. Μονής Λειμώνος Λέσβου.Αναρτήθηκε από Naxos Fan .-

** Συνήθεις ερωτήσεις:
Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό Blogger;
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο Blogger;
Πώς μπορώ να δημοσιεύσω μια ανάρτηση στο ιστολόγιό μου;
Πώς μπορώ να αναρτήσω εικόνες;
Δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι πρέπει να κάνω;
Πώς μπορώ να διαγράψω ένα ιστολόγιο;
Πώς μπορώ να ακυρώσω τον λογαριασμό μου;
Μπορώ να έχω ένα ιστολόγιο στο οποίο δημοσιεύουν αναρτήσεις περισσότερα από ένα άτομο;
Πώς μπορώ να προσθέσω τη φωτογραφία μου στο προφίλ μου;
Πώς μπορώ να ρυθμίσω μια σύνδεση FTP (ή sFTP) στην εξωτερική υπηρεσία φιλοξενίας ιστού;
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν προσαρμοσμένο τομέα στο ιστολόγιό μου;
Πώς λειτουργεί το Blogger Mobile;
Πώς μπορώ να επισημάνω τις αναρτήσεις μου με ετικέτες;
Πώς μπορώ να τοποθετήσω το AdSense στο ιστολόγιό μου;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ενημέρωση ιστοτόπου για το ιστολόγιό μου;
Τι είναι το κουμπί "Επισήμανση";
Πώς μπορώ να εποπτεύω τα σχόλια στο ιστολόγιό μου;
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δυνατότητα διατάξεων του Blogger;
Γιατί έχω επαλήθευση λεκτικού κειμένου στη φόρμα ανάρτησής μου;
Γιατί είναι απενεργοποιημένο το ιστολόγιό μου;
Μπορώ να χρησιμοποιώ συντομεύσεις πληκτρολογίου κατά τη δημοσίευση αναρτήσεων;
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δυνατότητα μεταγραφής;
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον επεξεργαστή αναρτήσεων του Blogger;
Πού μπορώ να αγοράσω ένα προσαρμοσμένο όνομα τομέα για το ιστολόγιό μου;
Πώς μπορώ να αλλάξω τη μορφή της ημερομηνίας που εμφανίζεται στο ιστολόγιό μου;
Τι είναι ένα πρότυπο ανάρτησης;
Τι είναι οι αντίστροφοι σύνδεσμοι και πώς μπορώ να τους χρησιμοποιώ;
Τι είναι η επιλογή επαλήθευσης λεκτικού κειμένου;
Μπορώ να επεξεργαστώ τον κώδικα HTML της διάταξης του ιστολογίου μου;
Πού εμφανίζεται ο τίτλος του ιστολογίου μου;
Τι είναι μια διεύθυνση URL;
Τι κάνει η ρύθμιση "καταλόγου";
Τι κάνει η ρύθμιση κωδικοποίησης;
Τι είναι ένας διακομιστής FTP;
Τι είναι μια διαδρομή FTP;
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αναδημοσίευσης του ευρετηρίου και αναδημοσίευσης ολόκληρου του ιστολογίου;
Πού μπορώ να καταγγείλω ένα ζήτημα νομικής φύσης;
** ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ :
**Πέμπτη, 2 Ιούλιος 2009
"Δε μου δίνουν γονική άδεια"
Στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2007, ζήτησα με αίτησή μου προς το 3ο Γραφείο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας να μου χορηγηθεί άδεια ανατροφής για το πρώτο εκ των δύο τέκνων μου, από την υπηρεσία, επικαλούμενος τις διατάξεις του άρθρου 53 παράγρ. 2 εδάφ β’ και γ’ του νόμου 3528/2007, η οποία απορρίφθηκε. Ομοίως απορρίφθηκε και η ένσταση η οποία υπέβαλα. Από τη Διοίκηση έγινε επίκληση της εγκυκλίου Δ2/91623/12-09-2006 του ΥΠΕΠΘ, η οποία είναι προγενεστέρα των διατάξεων του Νόμου που επικαλούμαι...Όμως το άρθρο 53 του υπαλληλικού κώδικα, καθώς και οι κανονιστικές εγκύκλιοι ΔΙΔΑΔ/Φ51/538/12254/14-5-2007 και 74275/Δ2/10-7-2007 των Υπουργείων Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Παιδείας αντίστοιχα, ορίζουν με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, ότι δικαιούμαι άδεια ανατροφής τέκνου, για το πρώτο μου παιδί.Η ανεξάρτητη αρχή, Συνήγορος του Πολίτη, με το α.π. 15096/2007 έγγραφο υπογραμμίζει: «…ότι ακόμα και αν στο διάστημα των 4 ετών από τη στιγμή της γέννησης του πρώτου παιδιού, παρεμβληθεί η γέννηση του δεύτερου, μπορεί να μετατεθεί ο χρόνος λήψης της μίας άδειας και να μεσολαβήσει (αξιοποιηθεί) η χρήση της εν λόγω άδειας και για το άλλο παιδί».Η υπ’ αριθ. 496/2007 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από τον Υπουργό Παιδείας και η οποία επικαλείται τις αποφάσεις 420/2000 1/2006 και 2/2006 του Συμβουλίου Επικρατείας (7-μελούς συνθέσεως και οι τρείς) με σαφή τρόπο ορίζει: «ότι το δικαίωμα για την απόληψη της άδειας αυτής είναι αυτοτελές για κάθε τέκνο που δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το τέταρτο έτος της ηλικίας του και ότι σε περίπτωση κατά την οποία ο γονέας υπάλληλος έχει αποκτήσει άλλο τέκνο, το οποίο επίσης δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το τέταρτο έτος της ηλικίας του, είναι δυνατή η διαδοχική χορήγηση σ’ αυτόν της εν λόγω αδείας, δηλαδή η χορήγηση αμέσως μετά τη λήξη της εννεάμηνου άδειας για την ανατροφή του πρώτου τέκνου του και νέας εννεαμήνου αδείας για την ανατροφή και του δεύτερου τέκνου του».Θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι παρά την κοινοποίηση της εγκυκλίου ΔΙΔΑΔ/Φ.51/ 590 /οικ. 14346/29-5-2008 του ΥΠΕΣ στο Γραφείο Προσωπικού του ΥΠΕΠΘ, στην οποία αναφέρεται «Ο γονέας υπάλληλος που λαμβάνει ήδη τη διευκόλυνση του μειωμένου ωραρίου ή της εννεάμηνης άδειας ανατροφής τέκνου, και πριν την εξάντλησή τους αποκτά νέο τέκνο, δικαιούται να λάβει το υπόλοιπο των διευκολύνσεων για το πρώτο τέκνο αργότερα, αθροιστικά με τις διευκολύνσεις που αντιστοιχούν στο νέο τέκνο (σχετική η υπ’ αρ. 64/2008 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από τον Υπουργό Εσωτερικών)», η Διοίκηση επέμεινε στην άρνηση της να μου χορηγήσει άδεια, για το πρώτο μου τέκνο.Ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος απαντά στους Βουλευτές κ. Nάσο Αλευρά, κ. Ντίνο Ρόβλια και κ. Μάρκο Μπόλαρη, κ. Μιχάλη Καρχιμάκη, στις 19-12-2007 ότι δεν έχω δικαίωμα να κάνω χρήση άδειας ανατροφής τέκνου αναδρομικά για τα δύο μου παιδιά παρά μόνο για το ένα, σύμφωνα με την 91623/Δ2/12-9-2006 εγκύκλιο (απ 141757/ΙΗ 19-12-2007, και απ 43863/ΙΗ 6-5-2008 Βουλή των Ελλήνων).Με έκπληξη και οργή ανακάλυψα ότι την ίδια χρονική περίοδο, μεγάλος αριθμός συναδέλφων εκπαιδευτικών, που πληρούσαν όμοιες προϋποθέσεις με εμένα, έλαβαν την εν λόγω άδεια, για το πρώτο τέκνο τους, με διοικητικές αποφάσεις άλλων Διευθύνσεων, τις οποίες έχω θέσει στη διάθεση της Εισαγγελίας.Παρά το ότι κοινοποίησα στη Διοίκηση τις αποφάσεις των άλλων Διευθύνσεων, η Διοίκηση επέμεινε στην αρχική της απόφαση. Χαρακτηριστική είναι και η απάντηση που έλαβα από τον Περιφερειάρχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον οποίο απευθύνθηκα, σύμφωνα με την οποία για εμένα ισχύει ο Νόμος 2083/1992, άρθρο 30, παράγραφος 14, νόμος προγενέστερος του νόμου 3528/2007, που επικαλούμαι. Ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος λαμβάνει γνώση των παραπάνω, με αναφορά του Βουλευτή κ. Καρχιμάκη, και με την απ 133931/ΙΗ 3-11-2008 απάντηση στη Βουλή των Ελλήνων, αρνείται να αναγνωρίσει το αυτοτελές του δικαιώματος χορήγησης άδειας ανατροφής τέκνου, επικαλούμενος τις 91623/Δ2/12-9-2006 και 54501/Δ2/24-04-2008 εγκύκλιους του ΥΠΕΠΘ. Ουδεμία εξήγηση δίνεται γιατί η Διοίκηση, αρνείται να χορηγήσει την εν λόγω άδεια σε εμένα για το πρώτο εκ των δύο τέκνων μου, ενώ τη χορηγεί σε πλήθος συναδέλφων μου.Είναι πολλές οι περιπτώσεις συναδέλφων εκπαιδευτικών, στους οποίους η Διοίκηση, έχει αρνηθεί τη χορήγηση άδειας ανατροφής τέκνου, επικαλούμενη εγκυκλίους που εκδίδει η ίδια. Στην 2556/28-7-2008 Ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Αρκαδίας κ. Τατούλης, απαντά ο Βουλευτής κ. Λυκουρέντζος, δηλώνοντας ότι με την υπ. αρ. 54501/Δ2/24-04-2008 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, παύουν να ισχύουν οι διευκολύνσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 53 του Νόμου 3528/2007 και ότι με την υπ. αριθμ 496/2007 Γνωμοδότηση του ΝΣΚ στην περίπτωση δίδυμης ή πολύδυμης κύησης, ο σκοπός του νομοθέτη εκπληρώνεται με τη χορήγηση άδειας ανατροφής για το ένα του τέκνο, καθόσον ο γονέας υπάλληλος μπορεί να συναναθρέψει τα παιδιά του (α.π. 101919/ΙΗ 19-9-2008 Βουλή των Ελλήνων).Στην υπ' αριθμ. 243/9-7-2008 ερώτηση που καταθέσαν στη Βουλή των Ελλήνων, οι Βουλευτές κ. Αθ. Πλεύρης και κ. Αδ. Γεωργιάδης, η απάντηση για το αυτοτελές του δικαιώματος στη δίδυμη πολύδυμη κύηση ήταν αρνητική, από τον Υφυπουργό ΥΠΕΣΔΔΑ, Βουλευτή κ. Χρ. Ζώη, ενώ το Υπουργείο Απασχόλησης δήλωσε αναρμοδιότητα.Πρόσφατα όμως, η ελληνική νομολογία εμπλουτίστηκε από δύο ιδιαίτερα σημαντικές αποφάσεις των Διοικητικών Δικαστηρίων:Πρώτη απόφαση: η 306/2009 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά, δε λαμβάνει υπόψιν την εγκύκλιό της 54501/Δ2/24-04-2008 παράγ. 2, που επικαλείται το ΥΠΕΠΘ στη διεξαγωγή της δίκης και δικαιώνει συνάδελφο αναφέροντας: « ο αιτών δικαιούται να λάβει διαδοχικά ολόκληρη την ειδική εννεάμηνη άδεια και για τα δύο του τέκνα, εφόσον αυτά δεν είχαν συμπληρώσει κατά το χρόνο το οποίο ζητήθηκε η άδεια το τέταρτο έτος της ηλικίας τους ».Δεύτερη απόφαση: η 1192/2008 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία αναφέρει: «Στην περίπτωση συνεπώς της δίδυμης ή πολύδυμης κυήσεως, ελλείψει ειδικότερης νομοθετικής ρυθμίσεως, το δικαίωμα για την απόληψη της εν λόγω άδειας είναι αυτοτελές για κάθε τέκνο και ο γονέας υπάλληλος δικαιούται δύο ή περισσότερα, αναλόγως, εννεάμηνα. Διαφορετική ερμηνεία θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι οδηγεί σε άνισα αποτελέσματα, αφού ο συνολικός χρόνος της ανωτέρω αδείας θα εξαρτάτο από το τυχαίο γεγονός της ταυτόχρονης ή διακεκριμένης γεννήσεως δύο ή περισσοτέρων τέκνων».Άρα η 496/2007 γνωμοδότηση του ΝΣΚ δε θεωρείται σύννομη, σε ότι αφορά τη δίδυμη-πολύδυμη κύηση, και η εγκύκλιος 54501/Δ2/24-04-2008 παράγ. 2 που επικαλείται ο το ΥΠΕΠΘ, δε λαμβάνεται υπόψιν από τα Ελληνικά Δικαστήρια.Επειδή πιστεύω ότι δεν μπορεί κανένας υπάλληλος να γνωμοδοτεί πέρα και έξω από την κείμενη νομοθεσία, καταργώντας το νομοθετικό έργο της Βουλής των Ελλήνων, θεωρώ καθήκον μου να καταθέσω το γεγονός της ύπαρξης της 54501/Δ2/24-04-2008 εγκύκλιου, της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως και την ανάγκη να συμμορφωθεί η Διοίκηση με τις άνωθεν αποφάσεις των Διοικητικών Δικαστηρίων, επειδή θεωρώ ότι το Σύνταγμα επιτάσσει την στήριξη της οικογένειας και τη συμμόρφωση με τις Δικαστικές Αποφάσεις.Η Ανεξάρτητη Αρχή ΣΕΕΔΔ (Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης) όσο και η Ανεξάρτητη Αρχή «Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης» δήλωσαν αναρμοδιότητα στο παραπάνω ζήτημα. Ο Πρόεδρος της επιτροπής αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, απαντώντας στην 1469/2007 αναφορά μου, με ενημερώνει ότι «η πλέον αρμόδια εθνική Αρχή ελέγχου της δημόσιας διοίκησης είναι ο Συνήγορος του Πολίτη». Η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Πολίτη, αν και δικαιώνει τις θέσεις του, ως προς το αυτοτελές του δικαιώματος της χορήγησης άδειας ανατροφής τέκνου (α.π. 15096/2007), δεν έχει αρμοδιότητα ουσιαστικής παρέμβασης. Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες δεν έχει γίνει δυνατή η δημιουργία Ανεξάρτητης Αρχής που θα επιλύει διαφορές ανάμεσα στους συναδέλφους και στη Διοίκηση, αφού η Ανεξάρτητη Αρχή του Συνήγορου του Πολίτη, δεν έχει αρμοδιότητα άμεσης παρέμβασης. Δεκάδες συναδέλφων παραπέμπονται στα χρονοβόρα Διοικητικά Δικαστήρια, για να διεκδικήσουν τα αυτονόητα. (Χαρακτηριστική είναι άλλωστε, η περίπτωση της διεκδίκησης των 176 ευρώ από την εκπαιδευτική κοινότητα). Έχω δημιουργήσει το ιστολόγιο www.gkartsi.blogspot.com, από το οποίο είναι δυνατό να αποκτήσει κάποιος, πολλά από τα έγγραφα στα οποία αναφέρομαι, στο παραπάνω κείμενο. Καμμία εφημερίδα, κανένα ΜΜΕ, δεν έχει κάνει μέχρι τώρα κάποιο ρεπορτάζ, παρά τις διαρκείς προσπάθειές μου. Απευθύνθηκα στα ΜΜΕ, διότι πιστεύω ότι η δημοσιοποίηση ενός θέματος, είναι η αρχή της Δικαιοσύνης. Τις Ερωτήσεις των Βουλευτών (έχουν καταθέσει ο κ. Ροντούλης, οι κ. Αδ. Γεωργιάδης-Αθ. Πλεύρης, ο κ. Τατούλης και ο κ. Στρατάκης), τις μοιράζω σε φωτοτυπίες στις συνελεύσεις της ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας και τις δημοσιεύω στο ιστολόγιό μου.Από την πρόσφατη ενημέρωση που είχα από την Ε.Ε. και αφορά τη συμπεριφορά της Πολιτείας στον τομέα των γονικών αδειών είναι πλέον πιθανή η παραπομπή της χώρας στο ΔΕΚ, το Σεπτέμβριο.Ποιός θα αποκαταστήσει το κύρος του ΝΣΚ, με γνωμοδοτήσεις που καταρρίπτονται στο Διοικητικά Δικσστήρια.Πως εκδίδονται και παραμένουν ενεργές εγκύκλιοι του ΥΠΕΠΘ, που δε λαμβάνονται υπόψιν από τα Διοικητικά Δικαστήρια.Γιατί όταν αποδεικνύεται η μη νομιμότητα των εγκυκλίων δεν αποσύρονται.Πως είναι δυνατό να είναι ενεργές ταυτόχρονα οι αντικρουόμενες εγκύκλιοι 54501/Δ2/24-04-2008 παράγ. 2,του ΥΠΕΠΘ και η εγκύκλιος ΔΙΔΑΦ/Φ.51/590/ΟΙΚ. 14346,παράγραφος 9, του ΥΠΕΣΔΔΑ.Σας καταθέτω και την προσωπική μου πίκρα, για την άρνηση των ΜΜΕ να δημοσιοποιήσουν το θέμα.Καρτσιδήμας Ιωάννης … Αναρτήθηκε από zouglapress
&* Παρασκευή, 3 Ιούλιος 2009
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΗΜΙ-ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ»
ΠΡΟΣ ΚΟΖΑΝΗ 3-6-2008κ. Γ. Σουφλιά (Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων) Πριν μερικά χρόνια μετά από «ώριμη» σκέψη αποφασίσαμε συν γυναιξί και τέκνοις να βάλουμε το κεφάλι μας κάτω από ένα κεραμίδι. Τα οικόπεδα στην Κοζάνη δυσεύρετα και πανάκριβα. Έτσι, η μοναδική λύση, που δυστυχώς μας απέμεινε, για το σπίτι των ονείρων μας ήταν...η αγορά ενός διαμερίσματος. Άρχισε λοιπόν η έρευνα της τοπικής αγοράς. Επισκεφθήκαμε δεκάδες νεόκτιστα διαμερίσματα και όλα, μα όλα, είχαν ένα κοινό μυστικό. Τους κλεισμένους ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Δηλαδή, ολόκληρη αγορά ακινήτων βασιζόταν σε ημιυπαίθριους, που όχι μόνο δεν διέφεραν από τους υπόλοιπους χώρους των κατοικιών αλλά αποτελούσαν καθεστώς. Μη έχοντας άλλη επιλογή αγοράσαμε ένα διαμέρισμα από έναν εργολάβο, στο οποίο φυσικά υπήρχε ήδη κλειστός ημιυπαίθριος χώρος, πληρώνοντας τον με δανεικά παρακαλώ, στην τιμή των νομίμων χώρων.Τώρα, καλούμαστε να πληρώσουμε αποκλειστικά εμείς οι ιδιοκτήτες το φόρο υποτέλειας, συγνώμη «τακτοποίησης». Αν αρνηθούμε, ουσιαστικά θα πληρώνουμε το διαμέρισμα μια ζωή και μάλιστα υπό καθεστώς ομηρίας. Ας δεχθούμε λοιπόν ότι 1.000.000 και πλέον ιδιοκτήτες είναι ένοχοί για το «στυγερό» έγκλημα της αποδοχής των ημιυπαιθρίων χώρων (λες και είχαν άλλη επιλογή). Είναι αυτοί οι αποκλειστικά υπεύθυνοι ;• Δεν ευθύνεται η Εφορία στην οποία δηλώνονται χιλιάδες αγοραπωλησίες παράνομων ημιυπαθριων, αλλά αφού "εισπράξει" αδυνατεί να ενημερώσει την πολεοδομία ώστε να σταματήσει το "λαθρεμπόριο" κατοικίας ;• Δεν ευθύνεται η Πολεοδομία που δεν επεμβαίνει ποτέ αυτεπάγγελτα ; Μόνο κατόπιν επώνυμης καταγγελίας. Σε ένα κράτος που δεν μπορεί να κάνει τα αυτονόητα θα κάνατε ποτέ επώνυμη καταγγελία με κίνδυνο να διαρρεύσει η ταυτότητά σας και να κυνηγάνε εσάς και τα παιδιά σας διάφοροι "σκοτεινοί" εργολάβοι;• Δεν ευθύνεται το Τεχνικό Επιμελητήριο, εφόσον τα μέλη του όχι μόνο δεν παρεμπόδισαν το κλείσιμο των ημιυπαίθριων, αλλά καθιέρωσαν τα διπλά σχέδια των οικοδομών ; Άλλο σχέδιο εγκρίνει η πολεοδομία, με άλλο σχέδιο χτίζεται το σπίτι. Αν το ΤΕΕ είχε αξιώσει όλα αυτά τα χρόνια από τα μέλη του, την πλήρη τήρηση του νόμου και την απαγόρευση του κλεισίματος των ημιυπαίθριων σε όλες τις οικοδομές, σήμερα το θέμα των ημιυπαίθριων χώρων θα ήταν ανύπαρκτο.• Δεν ευθύνεται ο κάθε Μηχανικός ξεχωριστά που συμβούλευσε τον ιδιοκτήτη πώς να αυθαιρετήσει και φρόντισε για την κατανομή των ημιυπαίθριων στο σύνολο των ιδιοκτησιών, ώστε να είναι θεσμοθετημένη η ενοχή και η σιωπή όλων ; Φτάσαμε σε σημείο να θεωρείται ότι την αρχιτεκτονική ενός κτιρίου βλάπτει όχι αυτός που κλείνει τον ημιυπαίθριο χώρο, αλλά όποιος επιμένει να τον αφήνει ανοιχτό!!!• Δεν ευθύνεται η «αναξιοπαθούσα» τάξη των Εργολάβων, που διαστρέβλωσε πλήρως το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία της διάταξης των ημιυπαίθριων για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της ;• Και τελικά δεν ευθύνεται το ίδιο το Κράτος για το γεγονός ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι αναξιόπιστοι και δεν λειτουργούν επαρκώς με αποτέλεσμα όλοι προαναφερόμενοι, μηδέ των Νομικών, των Συμβολαιογράφων και των Τραπεζών εξαιρουμένων, να μετρούν τα κέρδη τους, ενώ χιλιάδες οικογένειες καλούνται να πληρώσουν εκβιαστικά τα σπασμένα εν μέσω κρίσης ; Ολοκληρώνοντας δεν είναι δίκαιο το επικείμενο άγριο χαράτσι να επιμεριστεί σε όλους όσους συμμετείχαν στο κλείσιμο των ημιυπαιθρίων και όχι αποκλειστικά στους ιδιοκτήτες;Δυστυχώς όμως στην Ψωροκώσταινα, που η μετριότητα βασιλεύει και οι οργανωμένες ομάδες συμφερόντων αλωνίζουν ανενόχλητες, οι ημιυπαίθριοι περιγράφουν γλαφυρότατα, τη διάρθρωση της κοινωνίας μας. Δεν συμφωνείτε κ. ΗΜΙ - Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. ;ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ (Ο.ΠΟ.ΔΗ.Κ.) ……… Αναρτήθηκε από zouglapress
&*Συμφωνία Monsanto με Dole για συνεργασία στην παραγωγή νέων τύπων οπωροκηπευτικών
Source: tinyurl.com
Δύο «γίγαντες» της παγκόσμια βιομηχανίας – η αμερικανική πολυεθνική εταιρία βιοτεχνολογίας Monsanto και η επίσης αμερικανική πολυεθνική εταιρία παραγωγής και εμπορίας φρουτολαχανικών Dole – ήρθαν σε συμφωνία για την παραγωγή νέων βελτιωμένων οπωροκηπευτικών.
http://tinyurl.com/nl8nkvΣυμφωνία Monsanto με Dole για συνεργασία στην παραγωγή νέων τύπων οπωροκηπευτικών ΜΟΝΟ νέους τύπους βελτιωμένων ή ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ?
**Το Ιράν απελευθέρωσε τον Έλληνα δημοσιογράφο http://go.sync.gr/LmYkFZxm .-
**Το πρώτο προξενιό του Καραμανλή σε Βίντεο... http://go.sync.gr/AYms34ho .-

** tinyurl.com
Source: tinyurl.com
Με το σκάνδαλο της Siemens ασχολούνται δικαιοσύνη, πολιτικοί και τα εξαφτέρουγά τους μή τυχόν και καεί καμιά τρίχα απο την γούνα τους!!Με ΑΥΤΟ το σκάνδαλο http://tinyurl.com/o7jqg2 μήπως πρέπει να αρχίσουν να ασχολούνται 10.000.000 Έλληνες?Εκείνο το χρηματιστήριο με τα 35 τρίς που λείπουν τώρα απο την πιάτσα το είδε κανείς? άκουσε κανείς τίποτε? Ακόμη και σαν κλέφτες είστε ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ !
**CYGLOBE ΚΑΙ TOOLBAR. http://go.sync.gr/zM7wj1 .- http://www.mariza.me/ .-
**E-BOOK ΤΟΥ HACKADAY. http://go.sync.gr/xNBFfU .-
** ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΛΑΙΣΙΩΝ 125Χ125 ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΝΕΟ POST: http://go.sync.gr/NPv7bk1n .-
**Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ. http://go.sync.gr/cq3gsKkV.-
** KEEP ON BLOGGIN' IN A FREE WORLD. ΝΕΟ POST: http://go.sync.gr/N7hhtkul .-** Στο footer της σελίδας μας.... Χρήσιμες Ιστοσελίδες για να διαμορφώσετε το blog σας!!! http://go.sync.gr/4HPgY1nX .-
~*

Δεν υπάρχουν σχόλια: