ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

free counters

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Μεγάλη Εβδομάδα του 2011 ΑΠΡΙΛΙΟΣ *

Μεγάλη  Εβδομάδα  του 2011 ΑΠΡΙΛΙΟΣ :
 Η ΜΕΓΑΛΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ  ΙΗΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ  ΤΟ  2011 :
** Αγάπη πρώτα στο Θεό μας , μετά στον εαυτόν μας και τέλος στον εχθρό μας ! Κι άν περισεύει στα Ζώα και τα Φυτά μας !

** Το Άγιο Φως της Ανάστασης του Κυρίου  ας φωτίσει και ας ζεστάνει τις ψυχές όλων μας με αγάπη!

Καλό Πάσχα !  Σταμάτης Αρφαρά Μεσσηνίας προς όλους μας …με Αγάπη !, Εκτίμηση ! Σεβασμό ! , Ανθρωπιά!! Ανάσταση σε όλους μας ! για όλα !και για όλες τις επιθυμίες και προσδοκίες μας πάντα με τη θέληση του Θεανθρώπου μας και Σωτήρα μας Ιησού Χριστού !!

**  Όταν αγαπάς αληθινά δεν καταπιέζεις, δεν επιβάλλεσαι.....την αγάπη σου *** Σήμερον κρεμάται επί ξύλου-Πέτρος Γαϊτάνος :



τη δείχνεις με το να δώσεις τη συμβουλή σου, να ενδιαφερθείς, να


συζητήσεις με τον άλλον και όχι με το να μην σέβεσαι την ελευθερία του


ατόμου. Εμείς οι άνθρωποι κάνουμε ακριβώς το αντίθετο τις περισσότερες


φορές. Αγαπάμε εγωιστικά φροντίζοντας να ικανοποιούμαι το εγώ μας.

~** Όταν ήρθα στον κόσμο κ΄είδα τον ήλιο , είπα: Θα πρέπει κάτι να αφήσω πίσω μου φεύγοντας . ... (Ν. ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ).-






** Σήμερον κρεμάται επί ξύλου - Σταματης Γονιδης :




~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/16-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Σάββατο του Λαζάρου , 16 Απριλίου 2011 .- (44).-
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/17-2011.html  , Στο αγιάζι της Κυριακής των Βαϊων στην Ενημέρωση 17 Απριλίου 2011 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/04/18-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης της Μεγάλης Δευτέρας 18 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/19-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Τρίτη 19 Απριλίου 2011 . –
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/04/20-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Τετάρτη 20 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/04/21-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Πέμπτη 21 Απριλίου 2011 .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/22-2011.html  ,  Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Μ. Παρασκευή 22 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsarfara.blogspot.com/2011/04/2011.html , Μεγάλη  Εβδομάδα  του 2011 ΑΠΡΙΛΙΟΣ .-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/04/23-2011.html , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης του Μ. Σαββάτου 23 Απριλίου 2011 .- ~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2011/04/24-2011.html   , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή ΠΑΣΧΑ 24 Απριλίου 2011 .-


***
 * *** Ο Σταμάτης Βασ. Σκούλικας 7 μηνών 22-04-2011 :
&** http://www.youtube.com/watch?v=bKALbHxhJ4k  ,




** MEΓAΛO  ΣΑΒΒΑΤΟ αύριο  23 Απριλίου 2011 :
ΤΟ  ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟ !!:
Η κάθοδος του Ιησού στον Άδη.

*** Το πρωί τελείται ο εσπερινός του Πάσχα. Η ακολουθία έχει αναστάσιμο και πανηγυρικό χαρακτήρα. Είναι η λεγομένη Πρώτη Ανάσταση.
** Ευαγγέλιο (Κατά Ματθαίον): «Σεισμός εγένετο μέγας», καθώς οι Μυροφόρες, πλησιάζουν τον Τάφο του Ιησού. Άγγελος Κυρίου αποσφραγίζει τον τάφο. Όταν οι δύο γυναίκες καταφθάνουν τον βλέπουν κενό και τον Άγγελο να τους αναγγέλλει ότι ο «Κύριος Ανέστη». Το χαρμόσυνο γεγονός θα πρέπει να το διαμηνύσουν στους μαθητές του. Ο Χριστός εμφανίζεται στις δύο γυναίκες. Σύναξη των 11 μαθητών και εμφάνιση του Χριστού ενώπιόν τους. Τους προτρέπει: «Πορευθέντες μαθητεύσαντες πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός του Υιού και του Αγίου Πνεύματος».
 ** Η ακολουθία της Κυριακής του Πάσχα, ο όρθρος και η Λειτουργία του Ιωάννου του Χρυσοστόμου ψάλλονται τα μεσάνυχτα του Σαββάτου προς Κυριακή.
* Ευαγγέλιο (Κατά Μάρκον): Ίδιο περιεχόμενο με το ανωτέρω του Ματθαίου

~**Σήμερα λοιπόν ο Κύριός μας περιοδεύει στον Άδη. Σήμερα συνέτριψε τις χάλκινες πύλες και τους σιδερένιους μοχλούς του. Πρόσεξε την ακριβολογία. Δεν είπε, άνοιξε τις πύλες, αλλά «συνέτριψε τις χάλκινες πύλες», για να αχρηστεύσει το δεσμωτήριο. Δεν αφαίρεσε τους μοχλούς, αλλά τους συνέτριψε, για να αχρηστεύσει τη φυλακή. Όπου βέβαια δεν υπάρχει ούτε μοχλός ούτε θύρα, και αν κάποιος εισέλθει, δεν εμποδίζεται να εξέλθει. Όταν λοιπόν συντρίψει ο Χριστός, ποιος θα μπορέσει να διορθώσει;

* Οι βασιλείς όταν πρόκειται να αφήσουν ελεύθερους τους φυλακισμένους, δεν κάνουν αυτό που έκανε ο Χριστός, αλλά δίνουν διαταγές και αφήνουν στη θέση τους και τις πόρτες και τους φύλακες, δείχνοντας μ’ αυτό πως θα χρειαστεί να μπουν πάλι εκεί μέσα ή εκείνοι που αποφυλακίστηκαν ή κάποιοι άλλοι στη θέση τους.
* Αλλά ο Χριστός δεν ενεργεί μ’ αυτό τον τρόπο. Θέλοντας να δείξει ότι καταργήθηκε ο θάνατος, συνέτριψε τις χάλκινες πύλες του. Και τις ονόμασε χάλκινες όχι επειδή ήταν από χαλκό, αλλά για να δηλώσει τη σκληρότητα και την αδιαλλαξία του θανάτου. Και για να μάθεις ότι ο χαλκός και ο σίδηρος εκφράζουν την ακαμψία και τη σκληρότητα, άκουσε τι λέει σε κάποιον αδιάντροπο: «Τα νεύρα σου είναι από σίδηρο και ο τράχηλος και το μέτωπό σου από χαλκό». Και εκφράστηκε έτσι όχι διότι είχε σιδερένια νεύρα ή χάλκινο μέτωπο, αλλά επειδή έδειχνε πως είναι αυστηρός, αδιάντροπος και σκληρός.
* Θέλεις να μάθεις πόσο αυστηρός και άκαμπτος και ασυγκίνητος είναι ο θάνατος; Κανένας δεν τον κατάφερε ποτέ ν’ αφήσει ελεύθερο κάποιον από τους αιχμαλώτους του, έως ότου ήρθε και τον ανάγκασε ο Κύριος των αγγέλων. Πρώτα λοιπόν συνέλαβε και φυλάκισε εκείνον (το θάνατο) και ύστερα του πήρε ό,τι του ανήκε. Γι’ αυτό προσθέτει: «Θησαυροί που βρίσκονται στο σκοτάδι και είναι κρυμμένοι και δεν φαίνονται». Αν και αναφέρεται σε ένα πράγμα, η σημασία του είναι διπλή. Υπάρχουν, δηλαδή, τόποι σκοτεινοί, οι οποίοι μπορεί πολλές φορές να φωτιστούν, αν τοποθετήσουμε μέσα τους λυχνία και φως. Οι χώροι όμως του Άδη ήταν πολύ σκοτεινοί και θλιβεροί και ποτέ δεν μπήκαν μέσα του ακτίνες φωτός, γι’ αυτό και τους χαρακτήρισε σκοτεινούς και αόρατους. Επειδή ήταν στην πραγματικότητα σκοτεινοί μέχρι τη στιγμή που κατέβηκε σ’ αυτούς ο Ήλιος της δικαιοσύνης και τους κατελάμπρυνε με το φως του και έκανε τον Άδη ουρανό. Γιατί όπου βρίσκεται ο Χριστός, ο τόπος μεταβάλλεται σε ουρανό. Εύλογα ονομάζει τον Άδη σκοτεινό θησαυροφυλάκιο, γιατί εκεί υπήρχε σωρευμένος πολύς πλούτος. Πραγματικά, όλο το ανθρώπινο γένος που αποτελούσε πλούτο του Θεού ληστεύθηκε από το διάβολο που εξαπάτησε τον πρωτόπλαστο και τον υποδούλωσε στο θάνατο. Το ότι το ανθρώπινο γένος αποτελούσε πλούτο του Θεού, το αποδεικνύει και ο Παύλος με όσα λέει: «Ο Κύριος είναι πλούσιος σε όλους και ιδιαίτερα σ’ εκείνον που τον επικαλείται». Όπως, λοιπόν, ένας βασιλιάς, όταν συλλάβει κάποιον ληστή, που λήστευε τις πόλεις, που άρπαζε από παντού, που κρυβόταν μέσα σε σπηλιές και αποθήκευε εκεί τα κλεμμένα πλούτη, αφού φυλακίσει το ληστή, εκείνον μεν τον παραδίνει σε τιμωρία, τους δε θησαυρούς του μεταφέρει στα βασιλικά ταμεία, έτσι έκανε και ο Χριστός. Με το θάνατό Του φυλάκισε τον ληστή και τον δεσμοφύλακα, δηλαδή τον διάβολο και το θάνατο, και μετέφερε όλα τα πλούτη, εννοώ το ανθρώπινο γένος, στα βασιλικά ταμεία. Αυτό δηλώνει και ο Παύλος λέγοντας: «Ο Κύριος μας λύτρωσε απ’ την υποδούλωσή μας στο σκοτάδι και μας μετέφερε στο βασίλειο της αγάπης του». Και το πιο σπουδαίο είναι ότι ασχολήθηκε με το γεγονός αυτό ο Ίδιος ο βασιλιάς, τη στιγμή που κανένας άλλος βασιλιάς δεν κατδέχτηκε να κάνει κάτι παρόμοιο, αλλά δίνει εντολή στους υπηρέτες του να ελευθερώσουν τους φυλακισμένους. Εδώ όμως δεν συνέβη έτσι, αλλά ήρθε ο Ίδιος ο βασιλιάς στους φυλακισμένους και δε ντράπηκε ούτε τη φυλακή ούτε τους φυλακισμένους. Γιατί ήταν αδύνατο να ντραπεί το πλάσμα Του. Και συνέτριψε τις πύλες και διέλυσε τους μοχλούς και κυριάρχησε στον Άδη και εξαφάνισε όλη τη φρουρά και, αφού συνέλαβε δέσμιο τον δεσμοφύλακα (τον θάνατο), επανήλθε σ’ εμάς. Ο τύραννος μεταφέρθηκε αιχμάλωτος, ο ισχυρός δεμένος. Ο ίδιος ο θάνατος πέταξε τα όπλα του και έτρεξε άοπλος και δήλωσε υποταγή στο βασιλιά.
* Είδες τι αξιοθαύμαστη νίκη; Είδες τα κατορθώματα του σταυρού; Να σου πω και κάτι άλλο πιο αξιοθαύμαστο; Αν μάθεις με ποιον τρόπο νίκησε ο Χριστός, ο θαυμασμός σου θα γίνει μεγαλύτερος. Με τα όπλα δηλαδή που νίκησε ο διάβολος, με τα ίδια τον υπέταξε ο Χριστός. Αφού του άρπαξε (ο Χριστός) τα όπλα του, με εκείνα τον κατετρόπωσε. Και άκουσε πώς;
* Παρθένος, ξύλο και θάνατος ήταν τα σύμβολα της ήττας μας. Παρθένος ήταν η Εύα, γιατί δεν είχε γνωρίσει ακόμα τον άνδρα της. Ξύλο ήταν το δέντρο και θάνατος η τιμωρία του Αδάμ. Αλλά να, και πάλι Παρθένος και ξύλο και θάνατος, αυτά τα σύμβολα της ήττας έγιναν σύμβολα της νίκης. Γιατί αντί της Εύας έχουμε τη Μαρία, αντί του ξύλου της γνώσεως του καλού και του κακού, το ξύλο του σταυρού, και αντί του θανάτου ως τιμωρία του Αδάμ, το θάνατο του Χριστού. Βλέπεις ότι ο διάβολος νικήθηκε με τα όπλα που νίκησε άλλοτε; Τον Αδάμ πολέμησε ο διάβολος και τον νίκησε κοντά στο δέντρο, το διάβολο νίκησε ο Χριστός πάνω στο σταυρό. Το ξύλο την πρώτη φορά έστελνε απ’ τον Άδη στη ζωή ακόμη κι όσους είχαν πάει εκεί. Το ξύλο επίσης την πρώτη φορά έκρυψε τον αιχμάλωτο που ήταν γυμνός, τη δεύτερη έδειχνε σ’ όλους γυμνό το νικητή (το Χριστό) που ήταν κρεμασμένος ψηλά. Και ακόμη, ο πρώτος θάνατος (του Αδάμ) καταδίκασε κι όλους εκείνους που γεννήθηκαν μετά από αυτόν, ενώ ο δεύτερος (του Χριστού) ανάστησε κι εκείνους ακόμη που έζησαν πριν από Εκείνον. «Ποιος μπορεί να περιγράψει με λόγια τη δύναμη του Κυρίου; Από νεκροί που ήμασταν, γίναμε αθάνατοι. Αυτά είναι τα κατορθώματα του σταυρού. Έμαθες για τη νίκη; Έμαθες με ποιον τρόπο επιτεύχθηκε; Δες τώρα πώς επιτεύχθηκε χωρίς κόπο. Δεν βάψαμε τα όπλα μας στο αίμα, δεν παραταχθήκαμε σε θέση μάχης, δεν τραυματιστήκαμε, ούτε είδαμε κανέναν πόλεμο, κι όμως νικήσαμε. Αγωνίστηκε ο Κύριος και μεις στεφανωθήκαμε. Επειδή λοιπόν είναι και δική μας η νίκη, ας ψάλλουμε όλοι σήμερα σαν στρατιώτες ύμνο επινίκιο: «Κατανικήθηκε ο θάνατος και κατατροπώθηκε. Πού είναι θάνατε η νίκη σου; Πού είναι Άδη το κεντρί σου;».

**Του Αυτοκράτορος Θεοδώρου Δούκα του Λάσκαρι


"ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ"

"Χριστός Ανέστη εκ νεκρών· αυτό είπε ο άγγελος· αυτό είδαν και οι γυναίκες· αυτό μαρτυρούν και οι σφραγίδες του Πιλάτου· ο άδειος τάφος το φωνάζει δυνατά· το μαρτυρεί ο κυλισμένος λίθος· οι φύλακες ελέγχονται με την φυγή τους· η κουστωδία (φρουρά) το ομολογεί και λαμβάνει τα χρήματα· οι αρχιερείς (Άννας και Καϊάφας) αποδεικνύονται ένοχοι· ο Πιλάτος αισθάνεται εντροπή· ο κεντυρίων (εκατόνταρχος), με το σχίσιμο του καταπετάσματος, πιστεύει· ο ήλιος το εδίδαξε (έδειξε) πριν, σκοτεινιάζοντας εις τον Σταυρό· τα αναστημένα σώματα των νεκρών την αλήθεια διετράνωσαν· όλη η φύσι την Ανάστασι εμαρτύρησε, που έγινε εις το τέλος του Σαββάτου προς την αρχή της πρώτης ημέρας.

 ** Χαίρετε άνθρωποι· Χριστός ανέστη εκ νεκρών· η μαρτυρία είναι παναληθής· αγαλλιάσθε, ελευθερωθήκατε· ο Άδης εδεσμεύθη ευφραίνεσθε· Αναστάσεως ημέρα, υψώσατε την φωνή· ο αρχηγός της σωτηρίας μας ανέστη εκ νεκρών· χαίρε ο ουρανός και η γη· ιδού, αρμονία μεταξύ αγγέλων και ανθρώπων, διά της Αναστάσεως· χαίρετε τα φυτά· η νέκρωσι του Χριστού έγινε εις τον Σταυρό, αλλά δι' αυτού συνετελέσθη η Ανάστασι· συνανέστησε τον Αδάμ· η Εύα ελύθη από τα δεσμά της· οι προφήτες προπορεύονται από τον Δεσπότη· οι βασιλείς, Σολομών και Δαυίδ, προσφέρουν τους επινίκιους ύμνους.
 ** Χαίρετε άνθρωποι· εμειώθη το σκότος, εισήλθε το φως· έφυγε τροχάδην η σκιά, επήλθε η χάρις· το έαρ (άνοιξι) της ζωής ανέτειλε. Μήπως κανείς πρέπει να διδάξη τον Κύριο; μα, δεν Τον γνωρίζουν όλοι αναστημένο εκ των νεκρών; Ο Πιλάτος γιατί μαίνεται οργισμένος; ο Καϊάφας σκέπτεται, πού να λάβει χώρα το συμβούλιο των βουλευτών. Ευφραίνου και συ, ο ληστής, και είσελθε, με την συνέλευσι όλων, εις τον παράδεισο· ιδού, η φλογίνη ρομφαία έστρεψε τα νώτα· ο προπάτωρ ελευθερώθη· τα παιδιά του, ευφραίνεσθε. Από την προμήτορα Εύα προήλθε η πτώσι, από την αγνή Θεομήτορα η ανόρθωσι· με την παρακοή επήλθε ο θάνατος, με την ταπείνωσι του Υιού του Θεού εδόθη, ως βραβείο, η Ανάστασι.
 ** Και πάλι λέγω: Χαίρετε άνθρωποι· εδεσμεύθη ο Άδης· προς τα άνω τρέχετε γρήγορα· κάθε φιλόθεος και φιλάρετος ας τρέξει να ιδεί την Ανάστασι· ας μη νικήσει η ολιγωρία των γυναικών, αλλ' ας προλάβει η ανδρεία· οι γυναίκες κραυγάζουν: Χαίρετε εις το εξής· σαν θερμότερες εις τον ζήλο, κινούνται· κι εμείς, ας μη ναρκωθούμε· γιατί δεν είναι χάριν του θεάτρου η οδοιπορία, αλλά χάριν της Αναστάσεως του Χριστού ο ήχος των σαλπίγγων· εις τις πανηγύρεις ήδη αντηχεί των γυναικών ο λόγος, που ελέχθη πριν εις την Ανάστασι του Χριστού. Από γυναίκα προήλθε η πτώσι και με γυναίκα κηρύσσεται η Ανάστασι.
 * Χριστός Ανέστη εκ νεκρών· οι νεφέλες ας ράνουν (ραντίσουν) με νερό αγαλλιάσεως, τα φυτά ας φέρουν χλωρά φύλλα κι ας δώσει η γη τον καρπό της· ο Δημιουργός των πάντων ανέστη εκ των νεκρών, και σεις βλαστήσατε· της αρετής οι κλάδοι ανθήσατε, γιατί ο Αρχηγός της ζωής ανέστη εκ νεκρών. Ποιός δεν χαίρει σήμερα; ποιος δεν ενθουσιάζεται; ποιός δεν τέρπεται; και ποιός, για να το ειπώ έτσι, δεν ευφραίνεται;
 * Ανέστη εκ των νεκρών, και του Άδου το βασίλειο κατέλυσε· ανέστη, και τον διάβολο κατήργησε· ανέστη, και την αμαρτία εξήλειψε· ανέστη, και την ειδωλομανία εμείωσε· ανέστη, και την πλάνη απεδίωξε· ανέστη, και τον Αδάμ διέσωσε· ανέστη και τους αγγέλους έκαμε αμετακίνητους προς το κακό· ανέστη, και τον άνθρωπο έσωσε· ανέστη, και τα ουράνια συνέδεσε με τα επίγεια, υποδεικνύοντας τον Εαυτό Του παγκόσμιο βασιλέα και υπέρτατο Δεσπότη όλων: των αγγέλων, των ανθρώπων, των στοιχείων, των στοιχειωτών και, πρωτοφανές, των δαιμόνων. Χαίρετε, λοιπόν, με ανεκλάλητη χαρά· όσοι ακούετε ότι, ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών, ευφραίνεσθε· ποιος δεν προσκυνεί τον Πρώτο και τον Έσχατο, κατά την θεηγόρο φωνή· ποιος δεν Τον δοξάζει; Διελύθη το σκοτάδι· ελευθερωθήκαμε από τα δεσμά· προς την άνω βασιλεία υψωθήκαμε.
 * Αναστάσεως ημέρα· και ποιός δεν θα λάβει πνευματική κινύρα (κιθάρα) για να ψάλει επαναλαμβανόμενο μέλος (άσμα), με ωδές και ψαλμούς και αγαλλίασι μεγάλη, και με διαπεραστική μελωδία να αλαλάξει και να βοήσει το, ανέστη εκ των νεκρών; Χριστός Ανέστη εκ νεκρών. Φύγε μακριά μας κάθε δαιμονική φάλαγγα· κι ο αρχηγός του σκότους, με την στρατιά σου κάτελθε προς τα τάρταρα· γιατί ανέστη ο Αρχηγός της ζωής και το βασίλειό σου εσκύλευσε·
 * Κανείς, ω πιστοί, με πενιχρά ενδύματα ας μη συνδράμει (συντρέξει) εις την εορτή· ας λαμπροφορήσωμε, οι ορθόδοξοι, στις αισθητές αισθήσεις μας και στις νοητές, των αρετών· ας λαμπροφορήσωμε, οι ορθόδοξοι· ο αντικείμενος (διάβολος) απέθανε· ο Δεσπότης ανέστη· η χθεσινή λύπη, από χαρά διεβιβάσθη προς χαρά· τί μας εμποδίζει να συμψάλωμε με τους μαθητές; να ψάλωμε τα επινίκια μαζί με τις Μαρίες; Η θεία οικονομία συνετελέσθη· η συγκατάβασι, η σύλληψι, ο τόκος ο εκ Παρθένου, το Βάπτισμα, οι θεοσημείες, τα Πάθη και η Ανάστασι, Χριστός Ανέστη εκ νεκρών· χαίρετε λαοί και αγαλλιάσθε.
 * Έτσι, λοιπόν, κι εμείς κατά το μέγα Σάββατο, με θείο ύμνο μελωδούμε τον δεσπότη Χριστόν, τον αναστάντα εκ νεκρών· τον αληθώς αναστάντα· τον αληθώς και πέραν πάσης αμφισβητήσεως. Και εις εμάς, ω Κύριε, πόθεν (από πού) θα καταπεμφθεί η χάρι των αιτημάτων μας;"
~** Ο Σταματάκος απόλαυση  22-04-2011 http://www.youtube.com/watch?v=2li_-35ScJo
** http://www.youtube.com/watch?v=2li_-35ScJo



~**** Χριστιανικό Πάσχα

* Τρεις ημέρες μετά το θάνατό του ο Χριστός αναστήθηκεΤο Χριστιανικό Πάσχα, ή κοινώς Πασχαλιά ή ελληνοπρεπώς Λαμπρή, και ειδικότερα η Ανάσταση του Χριστού ή απλώς Ανάσταση, είναι η σπουδαιότερη γιορτή του χριστιανικού εκκλησιαστικού έτους.[6] Γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία της 21ης Μαρτίου μη συμπεριλαμβανομένης, κατά το Ιουλιανό ημερολόγιο στην Ορθόδοξη εκκλησία και κατά το Γρηγοριανό στην Ρωμαιοκαθολική. Γιορτάζεται η ανάσταση του Ιησού Χριστού που πιστεύεται ότι έγινε το 33 μ.Χ.
* Με τον όρο Ανάσταση αναφερόμαστε είτε στην εβδομάδα της Ανάστασης μέχρι το Σάββατο της Διακαινησίμου, είτε στην περίοδο των 50 ημερών που ακολουθούν την εορτή της Ανάστασης, όπου και η καλούμενη τελευταία ημέρα (αριθμητικά) Πεντηκοστή.
** Η εορτή της Ανάστασης του Ιησού Χριστού, λόγω της σπουδαιότητός της, επηρεάζει το εορτολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας τόσο 40 ημέρες πριν από αυτό (Μεγάλη Τεσσαρακοστή, Τριώδιο) όσο και 50 ημέρες μετά (περίοδος Πεντηκοσταρίου). Οι ακολουθίες που τελούνται τότε έχουν αρχαιοπρέπεια (ανάγονται στους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού όπως η αφή του Αγίου Φωτός), κατάνυξη και λαμπρότητα, και περιγράφονται λεπτομερώς στο τυπικό της Εκκλησίας.
** Ιστορία του εορτασμού της Ανάστασης
* Στην Καινή Διαθήκη, δεν καταγράφονται πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που τηρούσαν την εορτή της Ανάστασης τα μέλη της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας.[7] Έτσι, μεταγενέστεροι Χριστιανοί άρχισαν να επιχειρηματολογούν όσον αφορά τις πρακτικές των πρώτων Χριστιανών. Η πρώτη «πασχάλια έριδα» σχετικά με τον ετήσιο εορτασμό του χριστιανικού Πάσχα, δηλαδή της Ανάστασης, εμφανίστηκε κατά το 2ο αιώνα. Οι εκκλησίες της Μικράς Ασίας ακολουθούσαν την αρχαία ιωάννεια «τεσσαρεσκαιδεκατική» πρακτική, τηρώντας σε ετήσια βάση τον "Μυστικό Δείπνο" —ορθότερα, το αναμνηστικό «Δείπνο του Κυρίου»[8]— την ίδια ημερομηνία με το Πάσχα των Εβραίων. Αυτό σήμαινε ότι εορταζόταν το Πάσχα την ημέρα που αντιστοιχούσε στις 14 του ιουδαϊκού μήνα Νισάν, ανεξαρτήτως από το αν αυτή η ημέρα συνέπιπτε να είναι Κυριακή (η οποία ονομαζόταν τότε «Ημέρα του Ήλιου»).[9] Οι αντίπαλοί τους επιχειρηματολογούσαν υπέρ της άποψης ότι την Ανάσταση θα έπρεπε να εορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά το ιουδαϊκό Πάσχα. Η διαμάχη συνέχισε να εντείνεται ως το δεύτερο μέρος του 2ου αιώνα, με την πλειονότητα των εκκλησιών να προσκολλούνται στην άποψη της τήρησης της Ανάστασης την Κυριακή. Εντούτοις, οι εκκλησιαστικές διαμάχες που αφορούσαν την ημερομηνία του εορτασμού του Πάσχα δεν έπαψαν κατά τους επόμενους αιώνες.[10]
* Ήδη κατά τον 2ο αιώνα η κύρια ημέρα λατρείας, μελέτης των Γραφών και εορτασμού της Θείας Ευχαριστίας ήταν η Κυριακή, ως ανάμνηση της ανάστασης του Χριστού.[11][12][13] Το αναμνηστικό Δείπνο του Κυρίου, που τηρούσαν πλέον οι Χριστιανοί ακολουθώντας την εντολή του Ιησού,[14] αποτελούσε εξέχων στοιχείο της κοινοτικής ζωής της εκκλησίας ήδη από τις ημέρες των αποστόλων.[15] Ταυτόχρονα δε, με την εορτή άρχισε να τηρείται και η λεγόμενη Πασχάλεια νηστεία, που σε κάθε τοπική εκκλησία είχε ορισμένο διάστημα ασκήσεως.
* Η εορτή, στην αρχή κατά άμεσο παραλληλισμό με το ιουδαϊκό Πάσχα, ετελείτο κάθε έτος στις 14 του μήνα Νισάν, δίνοντας έμφαση στην σταυρική θυσία του Χριστού.[16] Αυτό ήταν σε αρμονία με τα λόγια του αποστόλου Παύλου: «Γιατί ωσότου να έρθει ο Κύριος, πάντοτε, όποτε τρώτε αυτό το ψωμί και πίνετε αυτό το ποτήριο, διακηρύττετε το θάνατο του Κυρίου».[17] Σταδιακά οι περισσότερες εκκλησίες θέλησαν να διακόψουν αυτό τον παραλληλισμό, μεταθέτοντας τον εορτασμό αρχικά την πρώτη Κυριακή μετά τη 14η Νισάν. Κάθε τοπική εκκλησία εόρταζε με το δικό της τρόπο υπολογισμού την ημερομηνία της εορτής του Πάσχα. Όμως, καθώς γινόταν προσπάθεια ώστε να επιτευχθεί μια ενιαία ημερομηνία για όλες της εκκλησίες, αυτό οδήγησε σε εντάσεις κάποιες τοπικές εκκλησίες ιδίως κατά τον 3ο αιώνα. Τελικά η Α΄ Οικουμενική σύνοδος αποφάσισε οριστικά για μια κοινή ημερομηνία τέλεσης του εορτασμού του Πάσχα, που τηρείται μέχρι σήμερα με κάποιες παραλλαγές από τις διάφορες ομολογίες. - (Πηγή : Βιντιπαίδεια ...).-

** Οι  Αναρτήσεις μας του Μήνα .... ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 :
~** http://snsarfara.blogspot.com/2011/04/01-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 01 Απρίλιος 2011 *
~** http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2011/04/2-2011.html  . Στο Αγιάζι της Σαββατιάτοκης ενημέρωσης -Πληροφόρησης 2 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2011 *
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/03-2011.html  , Στο αγιάζι της Κυριακάτικης ενημέρωσης -Πληροφόρησης 03 Απριλίου 2011 .-
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/04-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 04 Απριλίου 2011 .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/04/05-04-2011.html  . Στο αγιάζι της Τοπικής - Μεσσηνιακής Ενημέρωσης Τρίτη 05-04-2011 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/04/05-2011.html  : Στο αγιάζι της ενημέρωσης - πληροφόρησης Τρίτη 05 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/06-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 06 Απριλίου 2011.-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/04/7-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη 7 Απριλίου 2011 .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/8-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 8 Απριλίου 2011 .-
`~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/04/09-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης του Σαββάτου 09 Απριλίου 2011.-
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/  , Στο αγιάζι της Κυριακάτικης Ενημέρωσης 10 Απριλίου 2011 * .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/04/11-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Δευτέρα 11 Απριλίου 2011 .-
~** http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/04/2011-11.html  , Υγεία για όλους μας Απρίλιος 2011 ,Δευτέρα 11/04/2011 .-
~** http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.com/2011/04/12-2011.html  , Στο αγιάζι της πληροφόρησης για σήμερα Τρίτη 12 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsarfara.blogspot.com/2011/04/13-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη , 13 Απριλίου 2011 * .- Παρακολουθούν 138 φίλοι .-
~** http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/04/15-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 15 Απριλίου 2011 .-
~** http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2011/04/15-2011.html  , Θέματα Υγείας 15 Απρίλιος 2011 .- Φίλοι: (20).- ;
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/16-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Σάββατο του Λαζάρου 16 Απριλίου 2011 .- (45).-
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/17-2011.html  , Στο αγιάζι της Κυριακής των Βαϊων στην Ενημέρωση 17 Απριλίου 2011 .- (40).-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/04/18-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης της Μεγάλης Δευτέρας 18 Απριλίου 2011 .- (49).-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/04/19-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Τρίτη 19 Απριλίου 2011 . – (50).-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/04/20-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Τετάρτη 20 Απριλίου 2011 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/04/21-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Μ.Πέμπτη 21 Απριλίου 2011 .- (52).-
~** http://snsarfara.blogspot.com/2011/04/2011.html  , Μεγάλη Εβδομάδα του 2011 ΑΠΡΙΛΙΟΣ .- (94).-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/22-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Μ. Παρασκευή 22 Απριλίου 2011 .- (29).-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2011/04/23-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης του Μ. Σαββάτου 23 Απριλίου 2011 .- (101).-
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2011/04/24-2011.html  , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή ΠΑΣΧΑ 24 Απριλίου 2011 .- (57).-

****
~ ** http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.com/2011/04/25-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Δευτέρα 25 Απριλίου 2011 .- , (45).-

~** http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/04/15-2011.html  , Στο δρόμο της Ενημέρωσης του Χθές του Σήμερα και του Αυριο , (60).-
~* * http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.com/2011/04/25-2011.html  , Υγεία γιά όλους μας 25 Απρίλιος 2011.- (60) .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2011/04/26-2011.html  , ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !! Αληθώς Ανέστη! .- (139).-
~** http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2011/04/27-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Τετάρτη 27 Απριλίου 2011 .- (22).-
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2011/04/28-2011.html  , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Πέμπτη 28 Απριλίου 2011 .- (140).-
~** http://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2011/04/h-istoria-mas.html  , Η ιστορία του Χωριού Αρφαρά Καλαμάτας Ν. Μεσσηνίας .-
~* * http://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2011/04/arfara.html  , Ιερός Μητροπολιτικός Ναός Αγίων Θεοδώρων.-
~**  http://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2011/04/blog-post.html ,, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΗΣ ΚΩΜΟΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΡΦΑΡΩΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ .-
**

Δεν υπάρχουν σχόλια: