ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

free counters

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



ΣΚΟΥΛΙΚΑΣ Ν. ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ Αρ. πρωτοκόλλου ΔΥ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ 1.- ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Κ.Υ. ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 2.- ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ.Ν.. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Γ. Ν. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 3.- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΘΗΝΑ
4.- ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ …………..


ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΜΕ την παρούσα μου Αναφορά – Ενημέρωση – Καταγγελία , θα προσπαθήσω να αναφερθώ :

1 ) .- Στην αυθαίρετη περικοπή Εφημεριών – Ετοιμοτήτων ( μοναδική σε όλη τη Ελλάδα , σε Νοσοκομεία ή Κέντρα Υγείας ) ,από τον Διευθυντή του Κ. Υ. Μελιγαλά κ. Αργυρόπουλου Γ. , συνυπογράφοντος του Προέδρου της Ε.Ε. του Νοσοκομείου Καλαμάτας κ. Καλαφάτη Γ. , επαναλαμβάνω και μόνο για τους δυο οδοντιάτρους του Κ. Υ. Μελιγαλά κ.κ. Σκούλικα Σταμάτη & Μιχαλοπούλου-Ιωαννάτου Παναγιώτας στο Νομό μας , που με βάση απόφασης Υπουργείου ( με την οποία και συμφωνώ συμμετέχοντας ) , έγινε περικοπή χρηματικών επιχορηγήσεων κατά 15-20% σε όλα τα Υγειονομικά Ιδρύματα της χώρας μας , και επομένως βάση λογικής , ηθικής , τιμιότητας , ανθρωπιάς και δικαιοσύνης –ισοτιμίας & ισονομίας θα έπρεπε αναλογικά να επιβαρυνθούν , στην οικονομική βοήθεια της χώρας μας , όλοι οι γιατροί και οδοντίατροι σε όλα τα Υγειονομικά Ιδρύματα της χώρας μας .- Ο κύριος Αργυρόπουλος και Καλαφάτης , με δικά τους κριτήρια , χωρίς να θίγονται οικονομικά οι ίδιοι , θεώρησαν σωστό κατ΄ αυτούς , κακώς για μένα και παράνομα , χωρίς Ανθρωπιά , Αγάπη , Κατανόηση , Αλληλεγγύη και ισοτιμία ,& έκοψαν χωρίς καμιά συνεννόηση και συνεργασία με τον Διευθυντή του Οδοντιατρικού τμήματος του Κ.Υ. Μελιγαλά Σκούλικα Σταμάτη ,να περικόψουν κατά 70% και πλέον σε ετοιμότητες ή ενεργείς εφημερίες από τους οδοντιάτρους , αγνοώντας τις υποχρεώσεις αυτών , οικογενειακές κ.λπ.

2).- ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ , προς στους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου μας και των Διοικητή του Νοσοκομείου Καλαμάτας , την αυθαίρετη συμπεριφορά και μη συνεργασία , τον Αργυρόπουλο Γεώργιο , ο οποίος με επιθετική τάση ξυλοδαρμού εναντίον μου στο διάδρομο του Κ.Υ. , κατά την ώρα της αποχώρησής μας από το Κ. Υ. , μετά το πέρας της εργασίας μας , και σε απλή ερώτησή μου , γιατί κύριε Αργυρόπουλε χωρίς συνεργασία μαζί μου και συνεννόησης με τον Διευθυντή του Οδοντιατρείου , εντελώς αυθαίρετα βγάλατε πρόγραμμα εφημεριών , υπογράφοντες μαζί με τον κ. Καλαφάτη κ.λ.π (ως οφείλατε ) πέντε μόνο ετοιμότητες για τον κάθε οδοντίατρο , χωρίς να καλύπτεται , το Κ . Υγείας Μελιγαλά όλες τι ημέρες του μήνα ; Γιατί κ. Διευθυντά αυθαιρετείτε σε βάρος των οδοντιάτρων , χωρίς να θίγεται τα δικά σας οικονομικά κ.λ.π. –
Η εμπαθείς απάντησή του , με επιθετικότητα για χειροδικία , μη σεβόμενος την ηλικία μου και τα προβλήματα υγείας , που σαφώς και γνώριζε , ήταν φωνασκώντας λες και
ήταν ένας « δικτάτορας» και « τσιφλικάς »του Κ. Υγείας Μελιγαλά «ως μαινόμενος ταύρος’» μου απαντάει , ότι αυτός αποφασίζει , γιατί αυτά τα χρήματα ( των ετοιμοτήτων για τους οδοντιάτρους ) είναι δικά του ,και του τα παίρνουμε ,& του τα στερούμε εμείς αδίκως , παρουσία και της οδοντιάτρου κ. Μιχαλοπούλου , που εκ της παρουσίας της και μόνο , γλύτωσα του ξυλοδαρμού ή και χειρότερων καταστάσεων , που ποτέ μου δεν φανταζόμουνα , ότι μπορούσαν να συμβούν και που λυπάμαι ειλικρινά ζητώντας συγνώμη τουλάχιστον για τον εαυτόν μου , αναγκαζόμενος να κάνω και χρήση υπογλωσσίου , για να μπορέσω να γυρίσω στο σπίτι μου και να μη βρεθώ στην καρδιολογική του Νοσοκομείου ..

3).- Επαναλαμβάνω , ότι εάν δεν παρευρίσκετο η συνάδελφος κα Μιχαλοπούλου – Ιωαννάτου Παναγιώτα (αυτόπτης μάρτυρας ) , δεν θα γλύτωνα το ξυλοδαρμό του Αργυρόπουλου .- δεν θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στις ακατονόμαστες εκφράσεις εναντίον μου , που δεν τις εκφέρουν ούτε και οι αγράμματοι …και δεν μπορώ να αναλογιστώ το τι θα γινόταν τουλάχιστον από τους γιούς μου , αν χειροδικούσε ο κύριος αυτός , ή αν βρισκόμουνα στο Νοσοκομείο ή και στον άλλο κόσμο . Δεν θέλω ούτε να το σκέπτομαι αναλογιζόμενος πάντα την εν θερμό επίλυση προβλημάτων κ.λ.π.
Εγώ πάντως για άλλη μια φορά ζητώ συγνώμη , τουλάχιστον από την αυταδέλφισσα μου και τον εαυτό μου για όλο το πρόβλημα ..ζητώντας την άμεση παρέμβαση σας προς πραγματική εκτόνωση της όλης κατάστασης .-

4).- Την Δευτέρα 01-03-2010 έγιναν επανειλημμένες προσπάθειες , για τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής κ. Καλαφάτη αλλά εστάθει αδύνατον , λόγο χειρουργείου , όπως ενημερώθηκα από τον απερχόμενο Διοικητή (γιατρό) , ο οποίος έδειξε κατανόηση , αλλά μου είπε ότι αδυνατεί να παρέμβει για να δώσει λύση , λόγο του ότι εντός ημερών έρχεται ο αντικαταστάτης του .-Στις 2-3-2010 Τρίτη , και μετά από πολλές προσπάθειες κατόρθωσα να επικοινωνήσω με τον κ. Καλαφάτη τηλεφωνικώς , αλλά η συνεννόηση μαζί του ήταν μηδενική , χωρίς να μου δίνει το χρόνο να του εξηγήσω , να τον ρωτήσω και να λάβω κάποια συγκεκριμένη απάντηση , δίνοντας μου άποψη ότι τα είχε διακανονίσει με τον κ. Αργυρόπουλο , σαφώς για να μη θιγούν τα δικά του οικονομικά αρμέγματα .- Η μόνη απάντηση ήταν ότι οι περικοπές έγιναν σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου ( να κάνει περικοπή από τους δύο οδοντιάτρους 70% από τις εφημερίες –ετοιμότητες ) και ότι δεν γίνεται να παίρνεται 2000 ευρώ εφημερίες ( πράγμα αναληθές & αδιανόητο , διότι έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχει πλαφόν για τις απολαβές από τις εφημερίες , ( θα ήθελα όμως να πάρω μια απάντηση του , αν έχει ενημερωθεί για το πόσο μισθό και τι απολαβές σε εφημερίες έπαιρνα που δεν ξεπερνούσαν οι 15 ετοιμότητες τα 1000-1100 ευρώ το μήνα , εκτός αν κ. Καλαφάτης εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια ; ) για να μου κλείσει στην συνέχεια το τηλέφωνο .- Το θεωρώ πράξη ασέβειας κατά το ελάχιστον .- Έγινε προσπάθεια κατ΄ επανάληψη , μέσω τηλεφωνικού κέντρου του Κ.Υ. και η απάντηση που έδωσε στην τηλεφωνήτρια , ήταν ότι δεν θέλει να μιλήσει μαζί μου ….. Εγώ πάντως τον ευχαριστώ για την συναδελφική συμπεριφορά του …που νομίζω ότι μαζί με τον κ. Αργυρόπουλο φαίνεται ότι να έχουν πρόβλημα με τους οδοντιάτρους ,, …

5) .- Η όλη συμπεριφορά του επιστήμονα γιατρού Αργυρόπουλου ( άριστου συνταγογράφου ...χωρίς χρηματισμού ; { Ιδιαίτερα σε ακριβά σκευάσματα για οστεοπόρωση .." αυτό μπορεί να διαφανεί μετά από έλεγχο των συνταγολογίων ή και των τοπικών φαρμακείων ..έτσι απλά για διαλεύκανση του όλου θέματος ...έτσι απλά για να φανεί ; , εάν υπάρχει χρηματισμός ή φακελάκια από φαρμακευτικές εταιρείες ; και όχι μόνο ; } !! Δεν θα ήθελα να αναφέρω περισσότερα για ευνόητους λόγους , πρίν οι ειδικοί ελεγκτές που χρειάζεται να έρθουν , για να διαπιστώσουν , αν είναι αληθινά όλα αυτά που ακούγονται οι φημολογούνται ;!!!!Μακάρι να είναι κακόβουλες φήμες!!! Διότι πιστεύω , οι « επιστήμονες ιατροί », θα πρέπει να Θεραπεύουν ασθενείς , αναρωτώμενος στ ΄ αλήθεια , μήπως έχουν χρεία ιδίας θεραπείας , διότι όπως απορρέει από την συμπεριφορά τους , δίνουν εικόνα ατόμων με εμπάθειες έναντι των οδοντιάτρων ή προβληματικά ή τέλος έρχεται στο μυαλό μου « παρανοϊκά » -και αναρωτιέμαι – μήπως χρήζουν ψυχιατρικής εξέτασης ή άλλης θεραπευτικής αγωγής ; Είναι αλήθεια ή ψέματα , ότι ο κύριος διευθυντής κατ επανάληψη έχει δημιουργήσει προβλήματα (σοβαρά) στους διαδρόμους και χώρους του κέντρου υγείας Μελιγαλά , (που το θεωρεί κατά την προσωπική μου άποψη ) τσιφλίκι του , και με ιατρικό –παρά-ιατρικό προσωπικό , ακόμη και με ασθενείς με κυκλοθυμικές συμπεριφορές « φωνασκώντας » κ.λ.π
Θα ήθελα να ρωτήσω , έτσι απλά και ανθρώπινα , είναι αλήθεια ή ψέματα ότι με το 90% του ιατρικού και παραϊατρικού προσωπικού που έχει υπηρετήσει στο Κ. Υ . , έχουν το ελάχιστον εχθρικές σχέσεις μεταξύ του « κυρίου διευθυντή;» .- Είναι όλα αυτά τα γεγονότα κατάχρηση θέσης και ανάρμοστης συμπεριφοράς προς συναδέλφους και ασθενείς; Πως αλλιώς θα μπορούσε αυτή η κατάσταση να χαρακτηρισθεί ; Στ ΄ αλήθεια αναρωτιέμαι και όχι μόνον εγώ .-

6) .- ΖΗΤΩ , ως οφείλω , να ζητήσω , μια άμεση εμπεριστατωμένη ΕΔΕ – έλεγχο , για να αποδειχθούν όλα….και πολλά άλλα !! ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ , περιστάσεις – καταστάσεις με καθοδηγούν , για αποκατάσταση της τάξης και της αλήθειας , να αποταθώ με την παρούσα μου ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ , επί προσθέτως , σε αρμόδια δικαστήρια ( δικαστική διαδρομή ) , ίνα αποκατασταθεί η ηθική μου αξιοπρέπεια , η ψυχική μου ηρεμία – διότι η όλη κατάσταση εκτός του υπογλωσσίου από την ταχυκαρδία ( έκτακτο-συστολική καρδιακή αρρυθμία ) , αναγκάσθηκα να επισκεφτώ κατ επανάληψη τον καρδιολόγο μου καθώς επίσης και - για την οικονομική μου ισότιμη με τους άλλους πανελλαδικά οδοντιάτρους ΕΣΥ , ακεραιότητα αποκατάστασης – διότι δεν επικαρπώνομαι παρανόμως μισθό και εργασία αλλότριων ή μη μόνο τα δικά μου κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα και απολαβές .-

Κ.Υ. Μελιγαλά 05 - Μαρτίου - 2010
Με εκτίμηση
Τ.Υ.Σ.

Σκούλικας Ν. Σταμάτιος
Χειρούργος –Οδοντίατρος ΕΣΥ
Κ.Υ. Μελιγαλά Γ . Ν. Νοσοκομείου Καλαμάτας


** ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ :
Δευτέρα, 01 Μαρτίου 2010
KATAΓΓΕΛΙΑ *
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ .... ΓΙΑ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 1η ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 :
** Ήθελα να αναφερθώ σε αυθαιρεσία Διευθυντού Κ.Υ. ΜΕΛΙΓΑΛΑ - ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, Γιατρού Γενικής Ιατρικής ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, που εντελώς αυθαίρετα και χωρίς ενημέρωση του Διευθυντού τμήματος Οδοντιατρείου Σκούλικα Ν. Σταμάτη, έστειλε στο Γ.Ν. Νοσοκομείο Καλαμάτας και στον πρόεδρο της επιστημονικής επιτροπής κ. ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ, να συνυπογράψουν (πράγμα που έπραξαν) για τους δύο Οδοντιάτρους του Κ. Υ. Μελιγαλά από τις 15 ετοιμότητες μόνο πέντε (5), στην δίκαιη απόφαση του υπουργείου για περικοπή εφημεριών κατά 20% .- Κατ αυτό τον τρόπο από τους γιατρούς δεν περικόπτει τίποτε και περικόπτει το 80% + (δικτατορική) μόνο από τους Οδοντιάτρους του Κ. Υ. --Τον καταγγέλλω πρώτα σε όλο τον κόσμο, στο Υπουργείο κ.λ.π. τον δήθεν Σοσιαλιστή .... ΠΑΣΟΚάκια, και ζητώ την επικοινωνία μας, για την παρουσίαση του όλου θέματος σκανδάλου για μένα! Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας. --
Φιλικότατα
Οδοντίατρος Σκούλικας Ν. Σταμάτιος Διευθυντής Οδοντιατρικού τμήματος Κ. Υ. Μελιγαλά ....
Σημ. : ** 38 χρόνια οδοντίατρος, 63 ετών, 16 χρόνια οδοντίατρος στο ελεύθερο επάγγελμα και με χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς. Τηλ 2721053028 κιν. 6974508583 .-
E-mail: snstam@gmail.com ^& stamoskal@windowslive.com~* Υν. : **Όταν δεν υπάρχουν χρήματα βγαίνουν όλα πάθη φιλαργυρία ,αυταρχισμός , παλιανθρωπιά ,αντισυναδελφικότητα….κ.α…. Τα ίδια τόσα χρόνια. Ας όψετε ο Γεννηματάς που μας ξεγέλασε με τις εφημερίες και τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε.~*** 01-03-2010 : 5:59:24 μμ : apokara: Έχουμε να πάρουμε ρευστό από τον Δεκέμβριο . Εμείς κάνουμε 9 μεικτές. Οι άλλοι παθολόγοι ,αγροτικοί από 5-6 ενεργείς. Για την ώρα δεν ήλθε οδηγία απο το Νοσοκομείο ή το Υπουργείο.- από Κ.Υ. ΤΣΟΤΟΥΛΟΥ Κοζάνης 1-3-2010.- *** http://www.yyka.gov.gr/ ,Υπουργείο Υγείας & ... .-**Όποιος σε βάζει στα σκατά , δεν είναι απαραίτητα και εχθρός σας , όποιος σε βγάζει από τα σκατά , δεν είναι απαραίτητα και φίλος .-** Όποιος σε θεωρεί δεδομένο , τόσο λιγότερο σε υπολογίζει .-ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!! STAMOS01 ARFARA MESSHNIAS !!** Αγάπη πρώτα στο Θεό μας, μετά στον εαυτόν μας και τέλος στον εχθρό μας! Κι άν περισεύει στα Ζώα και τα Φυτά μας !** -- Πρέπει το όνειρο, που ονομάζουμε ζωή, να είναι γλυκύτερο. Να είναι πρόγευση της αληθινής ζωής στην καθ αυτό πατρίδα μας, στην οποία το ζων πνεύμα δεν θα φέρει την άλυσι του σώματος, την σκευοθήκη του χώρου, την μάστιγα των γήινων πόνων και όπου δεν θα το πιέζουν οι πειρασμοί των πολύ μικρών μας αναγκών και επιθυμιών. Ας φέρουμε με θάρρος και χωρίς γογγυσμό το φορτίο μέχρι τέλους χωρίς να λησμονούμε καθόλου εκείνον τον υψηλότερο σκοπό. Θα είμαστε γεμάτοι χαρά, όταν θα σημάνουν οι τελευταίες ώρες της ζωής μας, για να αποθέσουμε το φορτίο και να βλέπουμε να φεύγει από επάνω μας κάθε τι το φθαρτό .- (Κάρολος Γκάους) .-

Τρίτη, 02 Μαρτίου 2010
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Νο 2 *
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Νο 2 : 02 - ΜΑΡΤΙΟΥ - 2010:
ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ, ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ... ΓΙΑ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ, ΗΛΙΚΙΑΣ 63 ΧΡΟΝΩΝ, ΜΕ ΤΡΙΑ 3 ΑΡΡΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΗ ΚΑΙ ΓΙΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!! Ενημέρωση, κοινοποίηση : 1) .- ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ .-
2) .- Διευθυντή Επιστημονικής Επιτροπής Γ.Ν. Νοσοκομείου Καλαμάτας κ. Γ. Καλαφάτη , Που εξελέγξαμε για να επιλύει προβλήματα και όχι να κλείνει το τηλέφωνο και να μη το σηκώνει κατ επανάληψη, για συζήτηση του θέματος και επίλυσή του με τον Διευθυντή Οδοντίατρο του Κ. Υ. Μελιγαλά την Τρίτη 02-03-2010 .-3) .- Αρμόδια Διεύθυνση Υπουργείου Υγείας & ...4) .- Περιφερειάρχη Πελοποννήσου .-5) .- Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης .- Κ.λ.π.
**ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, θα ήθελα να αναφερθώ σε συγκεκριμμένα γεγονότα που έγιναν την ΔΕΥΤΕΡΑ, 01-03-2010, στον διάδρομο του Κ. Υγείας και κατά την ώρα της αποχώρησης από την εργασία μας, μαζί με την συνάδελφο κα ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΙΩΑΝΝΑΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ : ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!** Α) .- ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΤΟΝ Αργυρόπουλο, για ανάρμοστη, δικτατορική, αυθαίρετη, παράνομη, συμπεριφορά, λόγων και πράξεων εναντίον μου , Και με επιθετική διάθεση ξυλοδαρμού εναντίον μου, που θα γινόταν, εάν δεν παρευρίσκετω η συνάδελφος οδοντίατρος Επιμελητής Α κα Μιχαλοπούλου, που και η μαρτυρία της είναι στην διάθεση όλων, γνωρίζοντας και το πρόβλημα υγείας μου, που στο τέλος αναγκάστηκα να πάρω και υπογλώσσιο δισκίο, προς αποφυγή επιβάρυνσης της υγείας μου εκείνη την στιγμή που συνέβαιναν αυτά τα απαράδεκτα κατ ΄ εμένα γεγονότα, εναντίον μου:? .- Σε απλή ερώτησή μου? στο διάδρομο του Κ. Υγείας, γιατί κύριε Αργυρόπουλε?, Αυθαιρετείτε και δεν με καλέσατε, όπως οφείλατε, να συζητήσουμε το πρόβλημα των εφημεριών για το οδοντιατρικό τμήμα και από κοινού να επιλύσουμε το πρόβλημα, με διάθεση κατανόησης, σεβασμού, αγάπης και ανθρωπιάς, αλλά με εγγράψατε, και γράψατε και υπογράψατε σε συνεργασία με τον Καλαφάτη κο (Διευθυντή ιατρικής υπηρεσίας), χωρίς καν να με ερωτήσετε, ούτε και πιές μέρες θα μπω υπηρεσία εφημεριών? Τι πρόβλημα έχετε απέναντι οδοντιάτρους στους? Είναι σωστό και δίκαιον εσείς να μην αφαιρείτε ούτε μία εφημερία για το άτομό σας και από τους οδοντιάτρους του Κ.Υ. Μελιγαλά (μοναδική σήμερα περίπτωση σε όλη την επικράτεια), να αφαιρείτε πλέον των 70% αποδοχών σε εφημερίες? Έτσι βλέπεται εσείς "ο δήθεν σοσιαλιστής» την δικαιοσύνη και την σωστή συμπεριφορά απέναντι σε συναδέλφους? .- (Αλήθεια θα ήθελα να μου πείτε με ποιόν υπάλληλο ή και συνάδελφο έχετε αρμονικές σχέσεις?) για να αιτιολογήσω στον εαυτόν μου την δικιά μου συμπεριφορά απέναντι σας? ΟΧΙ, στ αλήθεια πείτε μου έστω και έναν υπάλληλο ή γιατρό, εκτός από τους 2-3 ........ "καλούς για σένα, που σε εξυπηρετούν ... κλπ κ.λ.π. σε διάφορα ..." .- Το πρόβλημα για μένα ως υπεύθυνο του οδοντιατρείου, είναι ότι το οδοντιατρείο μένει τελείως ακάλυπτο στο σύνολο του μήνα, από οδοντιατρική υπηρεσία , προς τον φτωχό πολίτη της περιοχής μου, που και την πονάω, λόγω εντοπιότητας και τοπικισμού μου! κ.λ.π. .-** Β) .- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ, η περικοπή Εφημεριών - ετοιμοτήτων στους οδοντίατρος του Κ.Υ. Μελιγαλά, μοναδική σε όλη την Ελλάδα , Που βάση της υπουργικής και κυβερνητικής απόφασης για περικοπή του 20% της χρηματοδότησης των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του νομού μας, στην δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας μας, που σέβομαι και με την καρδιά μου ακολουθώ και αποδέχομαι, (με δικαιοσύνη πάντα), να μην αγγίζετε τα δικά σας οικονομικά, ούτε το 10% -20%, που νομίζω ότι οφείλεται, και να βάζετε το χέρι σας στις τσέπες των οδοντιάτρων του Κ. Υγείας, και να "τους κλέβεται», χωρίς να αναλογίζεστε, τις υποχρεώσεις αυτών των ανθρώπων? ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ "Ντροπή"! Αγάπη για μένα σημαίνει συμμετοχή και όχι μόνο ....** Γ) .- ΤΕΛΟΣ, για σήμερα, εάν δεν παρευρίσκετω η συνάδελφος κα Μιχαλοπούλου .. ίσως να μην γλύτωνα από τον ξυλοδαρμό σας, ίσως και καρδιακού επεισοδίου, λόγω του επιβαρυμένου της κατάστασης της υγείας μου?
**(Χωρίς θέμα)‏Από:Dimitris Lykomitros (dimlyk50@yahoo.gr)Ενδεχομένως να μην γνωρίζετε αυτόν τον αποστολέα.Σήμανση ως ασφαλούςΣήμανση ως ανεπιθύμητη αλληλογραφίαΕστάλη:Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010 12:50:56 πμΠρος:snstam@gmail.com , (snstam@gmail.com)ΦΙΛΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΟΤΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.-
Aναμένω ανάρτηση και στο δικό σου blogs ...ευχαριστώ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
**ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ‏Από:alkis (anemos521@gmail.com)Εστάλη:Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010 12:43:15 πμΠρος:EPANASTATO (epanastato@googlegroups.com)Το θέμα είναι ότι στο τέλος, από αυτόν τον εμφύλιο πόλεμο επιβίωσαν κερδοσκόπησαν οι μαυραγορίτες και οι λαδέμποροι δωσίλογοι ρουφιάνοι και οι πράκτορες των Αγγλοαμερικάνων Αυτό απλά το μήνυμα περάσαμε που λέει στη σκηνή ο Βέγγος, στο βίντεοπου έχουμε επάνω στη σελίδα μας.Και θα συνεχίζουμε να το θυμίζουμε αυτό το μήνυμα ενότητας!http://enomenoiblogers.blogspot.com/2010/03/blog-post_3605.html -- Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα EPANASTATO των Ομάδων Google.-


** ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ !!! No 1 :?** Ήθελα να αναφερθώ σε αυθαιρεσία Διευθυντού Κ.Υ. ΜΕΛΙΓΑΛΑ - ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ , Γιατρού Γενικής Ιατρικής ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ , που εντελώς αυθέραιτα και χωρίς ενημέρωση του Διευθυντού τμήματος Οδοντιατρείου Σκούλικα Ν. Σταμάτη , έστειλλε στο Γ.Ν. Νοσοκομείο Καλαμάτας και στον πρόεδρο της επιστημονικής επιτροπής κ. ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ , να συνυπογράψουν ( πράγμα που έπραξαν ) για τους δύο Οδοντιάτρους του Κ. Υ. Μελιγαλά από τις 15 ετοιμότητες μόνο πέντε (5) , στην δίκαιη απόφαση του υπουργείου για περικοπή εφημεριών 20% .- Κατ΄ αυτό τον τρόπο από τους γιατρούς δεν περικόπτει τίποτε και περικόπτει 80% + (δικτατορικά) μόνο από τους Οδοντιάτρους του Κ.Υ. -Τον καταγγέλλω πρώτα σε όλο τον κόσμο , στο Υπουργείο κ.λ.π. τον δήθεν Σοσιαλιστή ΠΑΣΟΚάκια , και ζητώ την επικοινωνία μας , για την παρουσιάσει του όλου θέματος σκανδάλου για μένα !! Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας .Φιλικότατα Οδοντίατρος Σκούλικας Ν. Σταμάτιος Διευθυντής Οδοντιατρικού τμήματος Κ. Υ. Μελιγαλά .... 38 χρόνια οδοντίατρος , 63 ετών , 16 χρόνια οδοντίατρος στο ελεύθερο επάγγελμα και με χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς .τηλ 2721053028 κιν. 6974508583 .-Υν. : **Όταν δεν υπάρχουν χρήματα βγαίνουν όλα πάθη φιλαργυρία ,αυταρχισμός , παλιανθρωπιά ,αντισυναδελφικότητα….κ.α…. Τα ίδια τόσα χρόνια. Ας
όψετε ο Γεννηματάς που μας ξεγέλασε με τις εφημερίες και τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε. -~*** 01-03-2010 : 5:59:24 μμ : apokara: Έχουμε να πάρουμε ρευστό από τον Δεκέμβριο . Εμείς κάνουμε 9 μεικτές. Οι άλλοι παθολόγοι ,αγροτικοί από 5-6 ενεργείς. Για την ώρα δεν ήλθε οδηγία από το Νοσοκομείο ή το Υπουργείο.-από Κ.Υ. ΤΣΟΤΙΛΙΟΥ Κοζάνης 1-3-2010.-http://www.yyka.gov.gr/ ,Υπουργείο Υγείας .- Ανάρτηση σχολίου.-

** τετάρτη, 03 Μαρτίου 2010
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ-ειδήσεις σήμερα ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Νο 3 *
ΚATAGGELIA Νο 3 : http://snsarfara.blogspot.com/ ,
Αγάπη πρώτα στο Θεό μας, μετά στον εαυτόν μας και τέλος στον εχθρό μας! Κι αν περισσεύει στα Ζώα και τα Φυτά μας !** ΣΗΜΕΡΑ, Θα ήθελα να ασχοληθώ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΣ, ΣΤΟΝ Ιατρικό κόσμο, στους Νοσοκομειακούς γιατρούς του Γ.Ν. Νοσοκομείου Καλαμάτας και όλων των Κέντρων Υγείας του Νομού Μεσσηνίας , στην Διοίκηση του Νοσοκομείου και στο Υπουργείο Υγείας, την απαράδεκτη για μένα (προσωπική θέση - άποψη), συμπεριφοράς απέναντί μου (Σταμάτιος Ν. Σκούλικας, Διευθυντής οδοντιατρικού, Κ. Υ. Μελιγαλά), του Χειρουργού γιατρού και προέδρου της Ε.Ε. γιατρών του Γ.Ν.Ν. Καλαμάτας και των Κ. Υγείας του Νομού μας, κο Γεώργιο καλαφάτη, για την ανεπάρκειά του, κατά την προσωπική μου πάντα άποψη, να επιλύσει άμεσα προβλήματα ή διενέξεις μεταξύ γιατρών και οδοντιάτρων Κ. Υ. Μελιγαλά, πάνω σε θέματα εφημεριών-ετοιμοτήτων γιατρών του ΕΣΥ κ.λ.π, πάντα με γνώμονα ισοτιμίας και αληθινής Δικαιοσύνης .- Στην συνέχεια θα αναφερθώ σε γεγονότα, αφού πρώτα, για την ανεπάρκειά του ζητήσω την εθελοντική του παραίτηση, από την θέση του προέδρου της επιστημονικής επιτροπής γιατρών ΕΣΥ, του Νομού μας, για να αναλάβει αυτή τη θέση κάποιος άλλος γιατρό ΕΣΥ, που θα έχει και τη διάθεση και τη θέληση να ασχοληθεί με τα θέματα που απασχολούν τους γιατρούς και οδοντιάτρους του ΕΣΥ.! ΑΥΤΟ για μένα, σημαίνει αξιοπρέπεια, τιμιότητα και ΑΝΘΡΩΠΙΑ! ΟΤΑΝ δεν μπορείς να προσφέρεις, τότε φεύγεις και δεν παραμένεις για να .......!!!!!ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΧΩ ΝΑ πω !:ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ, 01-03-2010 , Έγιναν από μέρους μου επανειλημμένες προσπάθειες, για
τηλεφωνική επικοινωνία μου με τον πρόεδρο της επιστημονικής επιτροπής του Νοσοκομείου κο Γεώργιο Καλαφάτη, αλλά εστάθει αδύνατον, λόγο χειρουργείου .- Προηγουμένως είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τον απερχόμενο Διοικητή του Νοσοκομείου, ο οποίος όμορφα και ανθρώπινα με παρέπεμψε στον κο Καλαφάτη, δηλώνοντας ότι αδυνατεί να πάρει μέρος στην επίλυση του προβλήματος, λόγο του ότι εντός ημερών αντικαθίσταται ... κ.λ.π. --Στις 02-03-2010 , Μετά από πολλές προσπάθειες κατόρθωσα να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με τον κο Καλαφάτη, αλλά η συνεννόηση μαζί του ήταν μηδενική, διότι δεν μου έδινε το χρόνο να του εξηγήσω, να τον ρωτήσω, και να λάβω κάποια συγκεκριμένη απάντηση, πέφτοντας η τηλ. γραμμή επικοινωνίας τυχαία ή σκόπιμα και? Η μόνη απάντηση που πήρα (κατάλαβα), ήταν ότι οι περικοπές έγιναν σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου και ότι δεν γίνεται να παίρνω 2000 ευρώ (τελείως ανακριβές), η αμοιβές μου στις ετοιμότητες 15 τον μήνα είναι 1000 ευρώ), και μου έκλεισε το τηλέφωνο, προφασιζόμενος ασχολίες του κ.λ.π. - Τα 2000 ευρώ για μένα είναι αδιανόητο να το λέει γιατρός του ΕΣΥ, γνωρίζοντας ότι υπάρχει πλαφόν στις αμοιβές των εφημεριών όλων των γιατρών του ΕΣΥ .- Αναρωτιέμαι, .. ερωτώντας, .. θα ήθελα να μου απαντήσει ο κος Καλαφάτης έχει ενημερωθεί για τις αμοιβές του μισθού μου και των εφημεριών μου ή με αναγκάζει να σκέπτομαι και να λέω ¨εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια"?" .- Μετά της εσκεμμένης για μένα διακοπής της τηλεφωνικής επικοινωνίας, έγιναν κατ επανάληψη προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας μέσω τηλεφωνικού κέντρου, του Κ. Υγείας, τελικά να απαντήσει στην υπάλληλο του Κ.Υ. ότι δεν θέλει να μιλήσει μαζί μου .- ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ .- " Υψίστη αποστολή του κάθε συναδέλφου, είναι να βρίσκεται, πάντα δίπλα στον συνάδελφο του ".-Αυτά για σήμερα ......... stamos01 arfara 2010 .-


** ΠΕΜΠΤΗ 04-03-2010 : ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Νο 4 :
Προς : Γραμματεία Κύκλος Κοινωνικής Προστασίας Αθήνα E-mail : sty@synigoros.gr
ΣΚΟΥΛΙΚΑΣ Ν. ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ Αρ. πρωτοκόλλου ΔΥ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ 1.- ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Κ.Υ. ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑ 2.- ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ.Ν.. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Γ. Ν. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 3.- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΘΗΝΑ
4.- ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ …………..


ΑΝΑΦΟΡΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΜΕ την παρούσα μου Αναφορά – Ενημέρωση – Καταγγελία , θα προσπαθήσω να αναφερθώ :

1 ) .- Στην αυθαίρετη περικοπή Εφημεριών – Ετοιμοτήτων ( μοναδική σε όλη τη Ελλάδα , σε Νοσοκομεία ή Κέντρα Υγείας ) ,από τον Διευθυντή του Κ. Υ. Μελιγαλά κ. Αργυρόπουλου Γ. , συνυπογράφοντος του Προέδρου της Ε.Ε. του Νοσοκομείου Καλαμάτας κ. Καλαφάτη Γ. , επαναλαμβάνω και μόνο για τους δυο οδοντιάτρους του Κ. Υ. Μελιγαλά κ.κ. Σκούλικα Σταμάτη & Μιχαλοπούλου-Ιωαννάτου Παναγιώτας στο Νομό μας , που με βάση απόφασης Υπουργείου ( με την οποία και συμφωνώ συμμετέχοντας ) , έγινε περικοπή χρηματικών επιχορηγήσεων κατά 15-20% σε όλα τα Υγειονομικά Ιδρύματα της χώρας μας , και επομένως βάση λογικής , ηθικής , τιμιότητας , ανθρωπιάς και δικαιοσύνης –ισοτιμίας & ισονομίας θα έπρεπε αναλογικά να επιβαρυνθούν , στην οικονομική βοήθεια της χώρας μας , όλοι οι γιατροί και οδοντίατροι σε όλα τα Υγειονομικά Ιδρύματα της χώρας μας .- Ο κύριος Αργυρόπουλος και Καλαφάτης , με δικά τους κριτήρια , χωρίς να θίγονται οικονομικά οι ίδιοι , θεώρησαν σωστό κατ΄ αυτούς , κακώς για μένα και παράνομα , χωρίς Ανθρωπιά , Αγάπη , Κατανόηση , Αλληλεγγύη και ισοτιμία ,& έκοψαν χωρίς καμιά συνεννόηση και συνεργασία με τον Διευθυντή του Οδοντιατρικού τμήματος του Κ.Υ. Μελιγαλά Σκούλικα Σταμάτη ,να περικόψουν κατά 70% και πλέον σε ετοιμότητες ή ενεργείς εφημερίες από τους οδοντιάτρους , αγνοώντας τις υποχρεώσεις αυτών , οικογενειακές κ.λπ.

2).- ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ , προς στους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου μας και των Διοικητή του Νοσοκομείου Καλαμάτας , την αυθαίρετη συμπεριφορά και μη συνεργασία , τον Αργυρόπουλο Γεώργιο , ο οποίος με επιθετική τάση ξυλοδαρμού εναντίον μου στο διάδρομο του Κ.Υ. , κατά την ώρα της αποχώρησής μας από το Κ. Υ. , μετά το πέρας της εργασίας μας , και σε απλή ερώτησή μου , γιατί κύριε Αργυρόπουλε χωρίς συνεργασία μαζί μου και συνεννόησης με τον Διευθυντή του Οδοντιατρείου , εντελώς αυθαίρετα βγάλατε πρόγραμμα εφημεριών , υπογράφοντες μαζί με τον κ. Καλαφάτη κ.λ.π (ως οφείλατε ) πέντε μόνο ετοιμότητες για τον κάθε οδοντίατρο , χωρίς να καλύπτεται , το Κ . Υγείας Μελιγαλά όλες τι ημέρες του μήνα ; Γιατί κ. Διευθυντά αυθαιρετείτε σε βάρος των οδοντιάτρων , χωρίς να θίγεται τα δικά σας οικονομικά κ.λ.π. –

Η εμπαθείς απάντησή του , με επιθετικότητα για χειροδικία , μη σεβόμενος την ηλικία μου και τα προβλήματα υγείας , που σαφώς και γνώριζε , ήταν φωνασκώντας λες και
ήταν ένας « δικτάτορας» και « τσιφλικάς »του Κ. Υγείας Μελιγαλά «ως μαινόμενος ταύρος’» μου απαντάει , ότι αυτός αποφασίζει , γιατί αυτά τα χρήματα ( των ετοιμοτήτων για τους οδοντιάτρους ) είναι δικά του ,και του τα παίρνουμε ,& του τα στερούμε εμείς αδίκως , παρουσία και της οδοντιάτρου κ. Μιχαλοπούλου , που εκ της παρουσίας της και μόνο , γλύτωσα του ξυλοδαρμού ή και χειρότερων καταστάσεων , που ποτέ μου δεν φανταζόμουνα , ότι μπορούσαν να συμβούν και που λυπάμαι ειλικρινά ζητώντας συγνώμη τουλάχιστον για τον εαυτόν μου , αναγκαζόμενος να κάνω και χρήση υπογλωσσίου , για να μπορέσω να γυρίσω στο σπίτι μου και να μη βρεθώ στην καρδιολογική του Νοσοκομείου ..

3).- Επαναλαμβάνω , ότι εάν δεν παρευρίσκετο η συνάδελφος κα Μιχαλοπούλου – Ιωαννάτου Παναγιώτα (αυτόπτης μάρτυρας ) , δεν θα γλύτωνα το ξυλοδαρμό του Αργυρόπουλου .- δεν θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στις ακατονόμαστες εκφράσεις εναντίον μου , που δεν τις εκφέρουν ούτε και οι αγράμματοι …και δεν μπορώ να αναλογιστώ το τι θα γινόταν τουλάχιστον από τους γιούς μου , αν χειροδικούσε ο κύριος αυτός , ή αν βρισκόμουνα στο Νοσοκομείο ή και στον άλλο κόσμο . Δεν θέλω ούτε να το σκέπτομαι αναλογιζόμενος πάντα την εν θερμό επίλυση προβλημάτων κ.λ.π.
Εγώ πάντως για άλλη μια φορά ζητώ συγνώμη , τουλάχιστον από την αυταδέλφισσα μου και τον εαυτό μου για όλο το πρόβλημα ..ζητώντας την άμεση παρέμβαση σας προς πραγματική εκτόνωση της όλης κατάστασης .-

4).- Την Δευτέρα 01-03-2010 έγιναν επανειλημμένες προσπάθειες , για τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής κ. Καλαφάτη αλλά εστάθει αδύνατον , λόγο χειρουργείου , όπως ενημερώθηκα από τον απερχόμενο Διοικητή (γιατρό) , ο οποίος έδειξε κατανόηση , αλλά μου είπε ότι αδυνατεί να παρέμβει για να δώσει λύση , λόγο του ότι εντός ημερών έρχεται ο αντικαταστάτης του .-Στις 2-3-2010 Τρίτη , και μετά από πολλές προσπάθειες κατόρθωσα να επικοινωνήσω με τον κ. Καλαφάτη τηλεφωνικώς , αλλά η συνεννόηση μαζί του ήταν μηδενική , χωρίς να μου δίνει το χρόνο να του εξηγήσω , να τον ρωτήσω και να λάβω κάποια συγκεκριμένη απάντηση , δίνοντας μου άποψη ότι τα είχε διακανονίσει με τον κ. Αργυρόπουλο , σαφώς για να μη θιγούν τα δικά του οικονομικά αρμέγματα .- Η μόνη απάντηση ήταν ότι οι περικοπές έγιναν σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου ( να κάνει περικοπή από τους δύο οδοντιάτρους 70% από τις εφημερίες –ετοιμότητες ) και ότι δεν γίνεται να παίρνεται 2000 ευρώ εφημερίες ( πράγμα αναληθές & αδιανόητο , διότι έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχει πλαφόν για τις απολαβές από τις εφημερίες , ( θα ήθελα όμως να πάρω μια απάντηση του , αν έχει ενημερωθεί για το πόσο μισθό και τι απολαβές σε εφημερίες έπαιρνα που δεν ξεπερνούσαν οι 15 ετοιμότητες τα 1000-1100 ευρώ το μήνα , εκτός αν κ. Καλαφάτης εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια ; ) για να μου κλείσει στην συνέχεια το τηλέφωνο .- Το θεωρώ πράξη ασέβειας κατά το ελάχιστον .- Έγινε προσπάθεια κατ΄ επανάληψη , μέσω τηλεφωνικού κέντρου του Κ.Υ. και η απάντηση που έδωσε στην τηλεφωνήτρια , ήταν ότι δεν θέλει να μιλήσει μαζί μου ….. Εγώ πάντως τον ευχαριστώ για την συναδελφική συμπεριφορά του …που νομίζω ότι μαζί με τον κ. Αργυρόπουλο φαίνεται ότι να έχουν πρόβλημα με τους οδοντιάτρους ,, …




5) .- Η όλη συμπεριφορά του επιστήμονα γιατρού Αργυρόπουλου ( άριστου συνταγογράφου ... !) .- Δεν θα ήθελα να αναφέρω περισσότερα για ευνόητους λόγους , πρίν οι ειδικοί ελεγκτές που χρειάζεται να έρθουν , για να διαπιστώσουν , κάποια , αρκετά , και σημαντικά πράγματα , με την εύρυθμη λειτουργία του Κ.Υ.Μελιγαλά !!!! Μακάρι να είναι κακόβουλες φήμες!!! Αυτά τα οποία έχουν περιέλθει στα αυτιά μας , από ασθενείς και όχι μόνο ….. Διότι πιστεύω , οι « επιστήμονες ιατροί », θα πρέπει να Θεραπεύουν ασθενείς , και όχι να τους φωνάζουν σε απρεπές ύφος , καλώντας πολλές φορές και την αστυνομία προς επίλυση διαφορών ( όπως οικογένεια Καστανά από Νιωχώρι Ιθώμης , οικογένεια Μητρόπουλου , κ .α . ) , λέτε και το Κ.Υ. να είναι δικό μας «τσιφλίκι» .- Είναι αλήθεια ή ψέματα , ότι ο κύριος διευθυντής κατ ΄επανάληψη έχει δημιουργήσει προβλήματα (σοβαρά) στους διαδρόμους και χώρους του κέντρου υγείας Μελιγαλά , (που το θεωρεί κατά την προσωπική μου άποψη ) τσιφλίκι του , και με ιατρικό –παρά-ιατρικό προσωπικό , ( Σκούλικας , Σακελλαριάδης κ.α. ) , ακόμη και με ασθενείς με κυκλοθυμικές συμπεριφορές « φωνασκώντας » κ.λ.π . να δημιουργεί με την ανάρμοστή συμπεριφορά του , για μένα , σοβαρότατο πρόβλημα και για τους υπόλοιπους εργαζόμενους ;
Θα ήθελα να ρωτήσω , έτσι απλά και ανθρώπινα , είναι αλήθεια ή ψέματα ότι με το 90% του ιατρικού και παραϊατρικού προσωπικού που έχει υπηρετήσει στο Κ. Υ . , έχουν το ελάχιστον εχθρικές σχέσεις μεταξύ του « κυρίου διευθυντή;» .- Είναι όλα αυτά τα γεγονότα κατάχρηση θέσης και ανάρμοστης συμπεριφοράς προς συναδέλφους και ασθενείς; Πως αλλιώς θα μπορούσε αυτή η κατάσταση να χαρακτηρισθεί ; Στ ΄ αλήθεια αναρωτιέμαι και όχι μόνον εγώ .-

6) .- ΖΗΤΩ , ως οφείλω , να ζητήσω , μια άμεση εμπεριστατωμένη ΕΔΕ – έλεγχο , για να αποδειχθούν όλα….και πολλά άλλα !! ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ , περιστάσεις – καταστάσεις με καθοδηγούν , για αποκατάσταση της τάξης και της αλήθειας , να αποταθώ με την παρούσα μου ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ , επί προσθέτως , σε αρμόδια δικαστήρια ( δικαστική διαδρομή ) , ίνα αποκατασταθεί η ηθική μου αξιοπρέπεια , η ψυχική μου ηρεμία – διότι η όλη κατάσταση εκτός του υπογλωσσίου από την ταχυκαρδία ( έκτακτο-συστολική καρδιακή αρρυθμία ) , αναγκάσθηκα να επισκεφτώ κατ επανάληψη τον καρδιολόγο μου καθώς επίσης και - για την οικονομική μου ισότιμη με τους άλλους πανελλαδικά οδοντιάτρους ΕΣΥ , ακεραιότητα αποκατάστασης – διότι δεν επικαρπώνομαι παρανόμως μισθό και εργασία αλλότριων ή μη μόνο τα δικά μου κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα και απολαβές .-

Κ.Υ. Μελιγαλά 05 - Μαρτίου - 2010
Με εκτίμηση
Τ.Υ.Σ.
Σκούλικας Ν. Σταμάτιος
Χειρούργος –Οδοντίατρος ΕΣΥ
Κ.Υ. Μελιγαλά Γ . Ν. Νοσοκομείου Καλαμάτας
Τηλ. : 2721053028 , κιν. 6974508583






http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2010/03/blog-post.html , Τετάρτη, 03 Μαρτίου 2010 ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΑΤΑΓΕΛΙΩΝ *



** "ΖΩΝΤΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ - ΙΝΑ ΩΣΙ ΕΝ"Σας έστειλε ένα μήνυμα στο Facebook ...Από:Facebook (mailto:notification+ys==02sy@facebookmail.com)Εστάλη:Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010 2:57:03 μμΠρος:Σταμάτιος Skoulikas (stamoskal@windowslive.com)Ο Βασίλης Κωστούλας έστειλε μήνυμα στα μέλη του ΖΩΝΤΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ - ΙΝΑ ΩΣΙ ΕΝ. -------------------- Θέμα: ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ή ΣΥΜΠΤΩΣΗ ? "θα σας βάλουν μεγάλους και δυσβασταχτους φόρους αλλα δεν θα προλάβουν" Κοσμάς ο Αιτωλός .-http://www.facebook.com/l/3d082;www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11069&Itemid=139-------------------- Για να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:http://www.facebook.com/n/?inbox%2Freadmessage.php&t=1393700401991&mid=1f859ccG56358b7cG19c9bb8G0&n_m=stamoskal%40windowslive.com .-


**

Δεν υπάρχουν σχόλια: